ثبت نام مسکن ملی؛ پنجشنبه

به گزارش تور ارمنستان، پنج شنبه 18 دی ماه مرحله سوم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شروع می گردد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

ثبت نام مسکن ملی؛ پنجشنبه

به گزارش ایسنا، مرحله سوم ثبت طرح اقدام ملی مسکن، روز پنجشنبه 18 دی ماه ساعت 10 صبح در 183 شهر از 19 استان کشور شروع می گردد.

این خبر را محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی داده است.

در مرحله نخست، ثبت نام متقاضیان جدید در شهر هایی که در آن ها اراضی جدید احصا شد، فراهم شده است. این مرحله برای ثبت نام متقاضیان جدید در شهر های فاقد ثبت نام در شهر های فاقد ثبت نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت های احصاشده در 183 شهر واقع در 19 استان کشور شامل ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی و هرمزگان برنامه ریزی شده است.

متقاضیان این شهر ها می توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که 10 صبح روز پنجشنبه 18 دی است تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام نمایند.

با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه در مورد اصلاح شهر محل تقاضا برای متقاضیان ثبت نام شده در مراحل قبلی تصریح شده است: در این مرحله که به وسیله ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده اند، می توانند در زمان اعلامی طی پیامک با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی این وزارت در اطلاعیه های بعدی اقدام نمایند.

مسکن ملی در یک نگاه

شهریوماه 1398 طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد. برای این پروژه 400 هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی 1.6میلیون نفر به وسیله سایت و پیامک ثبت نام کردند که 460 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. اولین واحد ها به تعداد 11 هزار و 560 واحد در روز یکم آبان ماه 1399 به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه به وسیله آورده متقاضیان و 100 میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود 18 درصد ساخته می گردد. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود 40 میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحد ها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان 1399 به متری 2.7 میلیون تومان می رسد. ثبت نام مراحل اول و دوم به انتها رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، انتها مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و به انتها رسید. مرحله سوم ثبت نام از 18 دی ماه 1399 شروع می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 832

به "ثبت نام مسکن ملی؛ پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسکن ملی؛ پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید