حمله به یمن هیچ دستاوردی برای ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی ندارد

به گزارش تور ارمنستان، سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت صنعاء با اشاره به گذشت هفت سال از جنگ علیه یمن تأکید کرد که کشور های متجاوز هرگز دستآوری محقق نخواهند کرد.

حمله به یمن هیچ دستاوردی برای ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد که کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی از حمله به یمن هیچ دستاوردی محقق نخواهند کرد.

عبدالسلام در حساب توئیتری خود نوشت: کشور های متجاوز همچنان در گمراهی بسر می برند و به تجربه کردن آنچه که طی سال های گذشته طعم شکست آن را چشیده اند، ادامه می دهند همچنانکه محاصره خفه نماینده نیز ادامه دارد و این کشور ها گمان می نمایند که می توانند دستآوردی را محقق نمایند، اما به اذن خداوند متعال هرگز به آن نخواهند رسید.

وی اضافه نمود که در آستانه هشتمین سال شروع تجاوز به یمن، این کشور ها باید درک نمایند که هیچ گزینه ای جز متمایل شدن به سمت صلح ندارند.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای کوشش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد. این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و توسعه قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1409

به "حمله به یمن هیچ دستاوردی برای ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به یمن هیچ دستاوردی برای ائتلاف متجاوز سعودی، آمریکایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید