نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند

به گزارش تور ارمنستان، نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که اکثریت جامعه این کشور از عملکرد رئیس جمهور خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا راضی نیستند.

نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان به ویروس کووید19 در ایالات متحده و تصمیم کاخ سفید برای شروع به کار مجدد مشاغل در این کشور، نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت در مقابله با این ویروس رو به افزایش است.

به نوشته وبگاه هیل نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط شبکه های اِی.بی.سی و مؤسسه ایپسوس اجرا شده نشان می دهد اکثریت جامعه آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در موضوع ویروس کرونا راضی نیستند.

بر این اساس، 52 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند که نسبت به نظرسنجی مشابه در دو هفته قبل، افزایش 9 درصدی داشته است.

همچنین 89 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از شرایط شیوع ویروس کرونا در آمریکا بسیار نگران هستند.

طی بیست وچهار ساعت گذشته، آزمایش ابتلا به کرونای حداقل 24000 نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 301 هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ 8173 در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری است.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.

بامداد یکشنبه نیز دولت آمریکا به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، در این مناطق شرایط فاجعه بیان نمود. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 312

به "نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در موضوع کرونا ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید