خبرنگاران برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور در گنبدکاووس اعلام شد

به گزارش تور ارمنستان، گنبدکاووس - خبرنگاران - فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برنامه دیدارهای گروه الف فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور که قرار است از دوم تا چهارم دی به میزبانی گنبدکاووس برگزار شود را اعلام کرد.

خبرنگاران برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور در گنبدکاووس اعلام شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: امسال لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز با شرکت هفت تیم در 2 گروه چهار و سه تیمی در گنبدکاووس و اصفهان برگزار می شود.

فرشید عاشوری گفت: در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبد و در گروه دوم تیم های ذوب آهن اصفهان، مس شهر بابک کرمان و سپیدرود رشت حضور دارند.

مطابق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون در روز نخست مسابقات گروه الف از ساعت 10:30 تیم های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه به مصاف هم می فرایند و در ساعت 16 نیز 2 تیم شهرداری گنبدکاووس و پالایش نفت آبادان با هم مسابقه می دهند.

در روز دوم این مسابقات، چهارشنبه سوم دی و از ساعت 10:30 تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف هم می فرایند و عصر همان روز نیز تیم های شهرداری ورامین و پالایش نفت آبادان با هم دیدار می کنند.

در روز سوم و پایانی مسابقات گروه الف ابتدا ساعت 10:30 تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه با هم دیدار می کنند و عصر همان روز تیم های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به مصاف هم می فرایند.

به گفته رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس، شرایط و امکانات برای برگزاری این مسابقات فراهم است و تیم های شرکت کننده از اول دی وارد این شهرستان می شوند.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تا به امروز مدال های زیادی در رقابت های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده اند که فرشید عاشوری با 2 مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه ای از این ورزشکاران هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 812

به "خبرنگاران برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور در گنبدکاووس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور در گنبدکاووس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید