دروغ های احتمالی هتل ها به شما

به گزارش تور ارمنستان، چه خدماتی در هتل را باور کنیم؟

وای فای رایگان

بسیاری از هتل ها خدمات رایگان وای فای را به مسافران عرضه می نمایند و این شاید به نظر شما امتیاز خوبی باشد اما باید بدانید که مسافران مشتاق در استفاده از آن هیچ کوتاهی نمی نمایند. متاسفانه گزینه وای فای رایگان به مقدار کافی کاربردی نیست.

دروغ های احتمالی هتل ها به شما

در برخی هتل ها سرعت ارتباط اینترنت به حدی پایین است که تقریبا باز کردن یک صفحه در ساعات غروب که همه در تلاشند همان زمان آنلاین باشند تقریبا نا ممکن است. از سوی دیگر ممکن است که وای فای فقط بخش عمومی هتل را تحت پوشش قرار دهد و به این ترتیب هر زمان که احتیاج به چک کردن ایمیل داشته باشید باید مدام به لابی هتل در رفت و آمد باشید.

بنابر گزارش روزنامه USA Today هتل ها در آخرین تدابیر اتخاذ شده، وای فای رایگان را به همه میهمانان ارائه می دهند اما برای سرعت های بالاتر یک هزینه شارژ اضافی دریافت می نمایند. یعنی چنانچه دوست نداشته باشیم برای باز شدن هر صفحه 60 دقیقه صبر کنیم باید یک هزینه مضاعف پرداخت نماییم؟ با تشکر فراوان از متصدیان هتل.

ارائه امکانات - صرف نظر از تعرفه های اضافه بر سازمان

مسلما اقامت در یک هتل با همه امکانات تفریحی در حالی که بدانید برای همه امکانات فوق العاده اش هزینه معقول یا نزدیک به رایگانی پرداخت می کنید بسیار شادی آور است. اما صبر کنید: در خصوص پرداخت هزینه مضاعف 30 دلار برای هر شب در صورتحسابتان چه می گویید؟

تعرفه امکانات تفریحی یکی از متداول ترین و برترین روش هایی است که هتل ها در مقابل امکانات فوق العاده ای که گمان می کردید رایگان هستند- بدون افزایش نرخ پایه- از شما دریافت می نمایند مثل وای فای و استفاده از استخر هتل. این تعرفه های امکانات تفریحی در واقع دروغ های از قلم افتاده ای هستند که تا قبل از انتخاب هتل و رفتن به صفحات رزرو آشکار نمی شوند. اما تفاوت مشخصی که همه آنها ایجاد می نمایند را می توانید در خط آخر صورتحساب ببینید. بطور مثال، نرخ تعرفه تفریگاه ساحل خیابان رجیس باهیا در پورتوریکو هر شب معادل 60 دلار است در حالی که هتل ریتز کارلتون در جزایر گرند کیمن 70 دلار شارژ اضافه بر سازمان دریافت می نماید (و نیز ده درصد شارژ خدمات).

در خصوص تعرفه های پنهان هتل حواستان را جمع کنید.

زمانی که یک عکس ساده هزاران حرف برای گفتن دارد

برخی اوقات هتل ها نه تنها با بازی با کلمات شما را گمراه می نمایند بلکه در این راه از عکس ها هم یاری خوبی می گیرند. آنها ممکن است با استفاده از لنزهای چشم ماهی (لنزهایی که بیشترین زاویه دید را به بیننده می دهد) طوری از یک اتاق هتل عکس بگیرند که به نظر بزرگتر برسد یا از آینه و زوایای عکاسی هوشمندانه چنان استفاده هنرمندانه ای بنمایند که یک باشگاه زیرزمینی تنگ و شلوغ یک مرکز تناسب اندام عریض و طویل به نظر می رسد. البته استخرها آنطور که در گالری تصاویر هتل مشاهده می کنید خلوت و تمیز و شیک نیستند. (فکر می کنید 20 بچه ای که جیغ زنان در حال شنا در آن هستند را کجا پنهان نموده اند؟)

سایت oyster.com که یک سایت در زمینه عکاس های هنرمندانه ساحل محسوب می گردد یک سری تصاویر فکاهی غلط انداز تهیه نموده است که طی آن تصاویر فریبنده موجود در وب سایت های هتل ها در کنار تصاویر واقعی گرفته شده به وسیله خودش قرار داده است. در اینجا بود که حقیقت آشکار شد: از قرار معلوم سواحل شنی که مردم آرنج به آرنج روی جایگاه های خود دراز کشیده و آفتاب می گیرند سواحلی متروک هستند و استخرهای لوکس که به فروشگاه بزرگ میسی چسبیده اند بی شباهت به لگن یا وان آب داغ نیستند.

اگر هتل انتخابی شما از افشاگری های Oyster جان سالم به در برده است می توانید حقیقت را در عکسهایی که مشتری های هتل در TripAdvisor ثبت نموده اند جستجو کنید. از آنجا که ممکن است کیفیت عکس ها از نظر تاری و اندازه نور با هم متفاوت باشند شما به تصاویر واضحی که چشم انداز واقعی هتل و فضای عمومی آن را به تصویر می کشند دقت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1400

به "دروغ های احتمالی هتل ها به شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ های احتمالی هتل ها به شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید