رکورد جدید مسی در شب صعود بارسلونا در جام حذفی اسپانیا

به گزارش تور ارمنستان، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا در شبی که تیمش جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را کسب کرد، به یک رکورد جدید دست یافت.

رکورد جدید مسی در شب صعود بارسلونا در جام حذفی اسپانیا

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی به اولین بازیکن در تاریخ فوتبال باشگاهی کشور اسپانیا تبدیل شد که بیش از 500 پیروزی کسب نموده است.

این اتفاق شب گذشته (پنجشنبه) در پیروزی 5 بر صفر تیم فوتبال بارسلونا مقابل لگانس در جام حذفی اسپانیا رخ داد. او که در پیروزی نه چندان دلچسب کاتالان ها مقابل ایبیسا در مرحله یک شانزدهم نهایی جایی نداشت، شب گذشته به ترکیب آبی و اناری ها برگشت و به این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یاری کرد.

بعد از آنتوان گریزمان و کلمن لنگله، مسی سومین گل بارسلونا را به ثمر رساند. پس از او آرتو ملو چهارمین گل بارسلونا را زد و در نهایت این خود مسی بود که دومین گل خود و پنجمین گل تیم تحت راهنمایی کیکه ستین را به ثمر رساند. به این ترتیب پانصدمین پیروزی مسی با پیراهن بارسلونا شکل گفت که این بیشترین پیروزی ثبت شده در کارنامه یک بازیکن در تاریخ فوتبال اسپانیاست.

مسی 32 ساله برای رسیدن به این رکورد 710 بازی انجام داده است و انتظار می رود که رکوردش را تا سال های به جامانده به خاتمه دوران بازیگری اش بهبود بخشد.

بارسلونا به لطف پیروزی مقابل بارسلونا همچون رئال مادرید، گرانادا، ویارئال و سوسیه داد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و امروز (آدینه) در قرعه کشی حریف بعدی اش را خواهد شناخت.

مسی با دو گلی که به لگانس زد شمار گل های این فصلش را به 20 تا افزایش داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 181

به "رکورد جدید مسی در شب صعود بارسلونا در جام حذفی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید مسی در شب صعود بارسلونا در جام حذفی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید