جمع تیم های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته پیگیری شد. در یکی از این بازی ها تیم چلسی انگلیس میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود چلسی به انتها رسید. نماینده انگلیس در بازی رفت هم با یک گل پیروز شده بود و در مجموع با کسب نتیجه 3 بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

جمع تیم های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در دیگر بازی همزمان، بایرن مونیخ آلمان با نتیجه 2 بر یک تیم لاتزیو ایتالیا را از پیش رو برداشت. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه 4 بر یک به سود بایرن تمام شده بود. به این ترتیب بایرن ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی، یک نماینده از ایتالیا را حذف کرد تا این کشور دیگر تیمی در این رقابت ها نداشته باشد.

به این ترتیب، تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتمند از آلمان، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول از انگلیس، پاری سن ژرمن فرانسه، پورتو پرتغال و رئال مادرید اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت.

تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی پیروز شده بود در مرحله یک هشتم تیم یوونتوس ایتالیا را حذف کند و حالا این تیم ممکن است با یکی از بزرگان فوتبال دنیا در مرحله یک چهارم نهایی ملاقات کند.

قرار است قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فردا آدینه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 956

به "جمع تیم های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع تیم های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید