سازمان غذا و دارو: اصلاح قیمت در سال نو برای دارو نداشته ایم

به گزارش تور ارمنستان، رییس سازمان غذا و دارو گفت: دارو ها در کشور، یک قیمت واحد دارند و در سال تازه هیچگونه اصلاح قیمتی برای دارو نداشته ایم.

سازمان غذا و دارو: اصلاح قیمت در سال نو برای دارو نداشته ایم

به گزارش ایسنا، بهرام دارایی ضمن تاکید بر ضرورت گزارش اقدامات مغایر با قوانین مرتبط با دارو، اظهار کرد: پیگیری های حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با قوت در حال اجرا است و مردم در صورت مشاهده هر گونه عدول از قوانین مرتبط با دارو می توانند شکایت های خود را به وسیله شماره داخلی 3 سامانه 190 به وزارت بهداشت ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه دارو ها در کشور، یک قیمت واحد دارند و در سال نو هیچگونه اصلاح قیمتی برای دارو نداشته ایم، توضیح داد: سازسازمان غذا و دارو مسئول قیمت گذاری دارو در کشور است و این قیمت گذاری در کمیته ای ویژه با حضور نماینده سازمان حمایت از مصرف نمایندگان آنالیز و در خصوص آن، تصمیم گیری می گردد.

دارایی بیان نمود: پس از تصویب قیمت در این کمیته، قیمت دارو به وسیله سامانه الکترونیک به داروخانه های سراسر کشور اعلام می گردد و داروخانه ها نیز موظف هستند که فاکتور فروش دارو های با و بدون نسخه را به مردم ارائه و مردم نیز باید فاکتور از داروخانه ها، طلب نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1472

به "سازمان غذا و دارو: اصلاح قیمت در سال نو برای دارو نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان غذا و دارو: اصلاح قیمت در سال نو برای دارو نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید