شام یکشنبه منتشر شد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، نمایشنامه شام یکشنبه اثر دیانا گرنت با ترجمه ساجده برجی از سوی انتشارات کتاب ریرا منتشر و روانه بازار شد.

شام یکشنبه منتشر شد

ساجده برجی که سال 1370 در بندرانزلی چشم به دنیا گشوده، مترجم و بازیگر تئاتر است. وی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه ترجمه نمایشنامه شام یکشنبه حدود دو سال پیش انجام داده و برای چاپ به انتشارات ریرا دادم، اظهار کرد: این اثر کمدی عاشقانه ای است که دربرگیرنده دو صحنه درباره مثلث عاشقانه عشق، ازدواج و مادر است.

وی با بیان اینکه شام یکشنبه مناسب برای عموم مردم است، گفت: داستان این نمایش که با حضور 4 بازیگر با لایه های عمیق و پنهان شکل می گیرد به روایت عشق یک جوان به نامزدش می پردازد. اما کارشکنی مادر برای جدایی آنها در این داستان ماجراهایی رقم می زند که برای مخاطبان بسیار جالب توجه است.

برجی در ادامه اضافه کرد: این نمایش بسیار پر انرژی و کمدی است و لحظاتی شادی برای مخاطبانش خلق می نماید. روش خاص دیالوگ نویسی نویسنده از ویژگی های شاخص این اثر است. گفت و گوی بازیگران به ویژه دیالوگ های مادر و پسر بار طنز این نمایش را به دوش می کشد.

وی با اشاره به اینکه شام یکشنبه برنده جایزه اُبیه نمایشنامه نویسی، جایزه بهترین درامالوگ و جایزه بهترین اجرا کمدی- رمانتیک سال از کشور کانادا و آمریکا شده است ادامه داد: دیانا گرنت که خالق این نمایشنامه است، مدیر ادبی بخش نویسندگان نمایش کوتاه، عضو صنف بین المللی نمایشنامه نویسان کانادا و لوس آنجلس همچنین اولین زن حرفه ای در تئاتر کانادا است. فیلم وی به نام پونه های شکوفا نیز برنده جایزه هیئت داوران از جشنواره فیلم کن شده است.

شام یکشنبه با ترجمه ساجده برجی با شمارگان 1000 نسخه و 84 صفحه و با قیمت 12 هزار تومان ابتدای سال 98 منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 56

به "شام یکشنبه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شام یکشنبه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید