شکست مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل آرین طاری

به گزارش تور ارمنستان، پرهام مقصودلو در رقابتهای گرند سوئیس مقابل آرین طاری تن به شکست داد.

شکست مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل آرین طاری

به گزارش خبرنگاران، دور چهارم مسابقات شطرنج گرند سوئیس برگزار گردید که پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران مقابل آرین طاری شطرنج باز ایرانی الاصل که برای نروژ مسابقه می دهد، نهاده شد و مغلوب شد. پرهام مقصودلو که با ریتینگ 2701 در این رقابت ها شرکت نموده است درحالی در دور چهارم شکست را پذیرفت که طاری با ریتینگ 2646 در این مسابقات حضور دارد.

مرد شماره یک شطرنج ایران در بازی اول خود در این مسابقات مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در دو دور بعد مقابل نمایندگان هند به تساوی رضایت داد. با این نتیجه ملی پوش شطرنج ایران از چهار امتیاز ممکن تا به امروز پیروز به کسب 2 امتیاز شده است تا با این نتیجه در رده 39 این رقابتها بایستد.

محمد امین طباطبایی دیگر شطرنج باز ایرانی است که در این مسابقات حضور دارد و تا سرانجام دور سوم یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی را به نام خود نموده است.

علیرضا فیروزجا ملی پوش اسبق شطرنج ایران که برای کشور فرانسه بازی می نماید در دور چهارم این رقابت ها مقابل نماینده چین متوقف شد. فیروزجا تا به امروز پیروز شده 3.5 امتیاز را به دست بیاورد و در صدر این رقابت ها بایستد.

فابیانو کاروانا ملی پوش شطرنج آمریکا هم در این رقابت دست به مهره شده است. شطرنج باز مطرح آمریکایی با یک پیروزی و سه تساوی 2.5 امتیازی است.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج کرند سوئیس یک تورنمنت 11 دوری است که از 27 اکتبر تا 7 نوامبر 2021 (5 تا 16 آبان ماه) در ریگا لتونی برگزار می گردد. دو نفر برتر این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات کاندیداهای فیده 2022 را پیدا خواهند کرد.

108 شطرنج باز برتر دنیا در این مسابقات دست به مهره شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1276

به "شکست مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل آرین طاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل آرین طاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید