شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم تر است، بعضی در ایران شیطنت می نمایند

به گزارش تور ارمنستان، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: در شرایط خاصی هستیم و از فیفا تقاضا کردیم ابتدا انتخابات را برگزار، سپس اساسنامه را اصلاح کنیم.

شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم تر است، بعضی در ایران شیطنت می نمایند

به گزارش ، ابراهیکم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می گردد بعضی از درون ایران، برای برگزار نشدن انتخابات این فدراسیون در کوشش هستند، اعلام کرد: بله بعضی در ایران در حال شیطنت هستند. چرا که ما برای این انتخابات زحمت بسیار زیادی کشیدیم. همه مراحل برگزاری انتخابات صورت گرفته و حتی دستور جلسه هم تعیین است. امیدواریم در داخل کشور کسی شیطنت نکند.

او درباره اینکه در صورت رفع نشدن ایرادات اساسنامه، در آینده برای فوتبال ایران مشکل به وجود می آید، اعلام کرد: 2 نماینده از فیفا و یک نماینده از AFC در گذشته به ایران آمدند و من اطلاع ندارم که موضوع خاصی از بابت جلسات آن افراد وجود داشته باشد و نامه جدید فیفا، مربوط به روز های اخیر است و به وسیله ایمیل به ما چنین چیز هایی را گفته اند. تمام کوشش مان را می کنیم تا انتخابات را برگزار کنیم و حالا منتظر نظر فیفا هستیم.

شکوری ادامه داد: البته باید این را هم بگویم که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هر سال اساسنامه خود را به روزرسانی می نماید و ما نیز باید این کار را می کردیم. البته مهم تر از اساسنامه، برگزاری انتخابات است. پاسخ خوبی به فیفا دادیم و با همین اساسنامه 3 بار انتخابات را برگزار کردیم و شرایط فعلی، اصلا عادی نیست. رئیس نداریم و به فیفا اطلاع دادیم که اجازه بدهد انتخابات را برگزار کنیم، سپس اساسنامه را بروزرسانی کنیم.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پس از برگزاری جلسه نمایندگان ایران در مقر AFC اعلام کرد: در آن جلسه معروف، محل جلسه را ترک نکردیم، تا ایمیل کمیته اجرایی را دریافت کنیم. طبق قول دبیرکل AFC، مسابقات دور برگشت در ایران برگزار می گردد. بیانیه AFC هم این موضوع را تعیین نموده است. مگر اینکه اتفاق خاصی مثل بیماری کرونا باشد و مطمئن باشید اگر در آن جلسه شرکت نمی کردیم، برای تیم ملی هم مشکل به وجود می آمد. ایمیل رسمی کمیته برگزاری مسابقات، یک تضمین برای ما بود و اعلام شده که بازی ها در خانه ایران برگزار می گردد. کسی از آینده خبر ندارد و امیدواریم نتیجه خوبی برای ما داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 218

به "شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم تر است، بعضی در ایران شیطنت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: برگزاری انتخابات، فعلا از اساسنامه مهم تر است، بعضی در ایران شیطنت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید