عکس ، تنابنده و هومن سیدی سینماها را شگفت زده کردند ، 3 روز ؛ نیم میلیارد تومان

به گزارش تور ارمنستان، ششمین ساخته هومن سیدی پیروز شد با اکران در 3 روز نخست هفته جاری، به گیشه 500 میلیون تومانی دست یابد.

عکس ، تنابنده و هومن سیدی سینماها را شگفت زده کردند ، 3 روز ؛ نیم میلیارد تومان

به گزارش خبرنگاران، جنگ جهانی سوم که اکران خود را از روز شنبه شروع نموده بود، پیروز شد طی 3 روز نخست نمایش خود، 8600 مخاطب داشته باشد. این تعداد مخاطب، با نمایش فیلم در 324 سانس تعریف شد تا گیشه فیلم به رقم 500 میلیون تومان برسد.

این مقدار استقبال در شرایطی برای جنگ جهانی سوم مطلوب به نظر می رسد که افتتاحیه فیلم در روزهای ابتدایی هفته که عموما جزو خلوت ترین روزهای سینمایی است، محقق شد و ثانیا، تبلیغات چندانی برای فیلم منظور نشد و بسیاری از دوستداران این گونه، اطلاع چندانی از اکران فیلم نداشتند.

جنگ جهانی سوم پیروز شد تا طی 3 روز ابتدایی هفته، به دومین فیلم پراقبال سینماها تبدیل گردد و پس از فسیل، آمار بیشترین مقدار استقبال و داغ ترین گیشه را به خود اختصاص دهدضمن اینکه اکران شهرستان این فیلم نیز هنوز شروع نشده و این آمار، تنها مختص به سینماهای مرکز است. البته باید به این مورد نیز اشاره نمود که طی 2 روز ابتدایی اکران این فیلم، کمتر از 20 سینمای تهران اقدام به نمایش فیلم کردند که این تعداد برای روز سوم، به 21 سینما افزایش پیدا کرد.

با این مختصات، افتتاحیه ای که برای جنگ جهانی سوم رقم خورد، قابل قبول است و طبیعتا در ادامه، با توجه به تعدد سینماهای نمایش دهنده و البته آگاهی بیشتر دوستداران این فیلم از نمایش آن، قطعا بر مقدار استقبال افزوده خواهد شد.

با همین سروشکل، جنگ جهانی سوم پیروز شد تا طی 3 روز ابتدایی هفته، به دومین فیلم پراقبال سینماها تبدیل گردد و پس از فسیل، آمار بیشترین مقدار استقبال و داغ ترین گیشه را به خود اختصاص دهد.

جنگ جهانی سوم تا به امروز در جشنواره های ونیز، توکیو، لس آنجلس، استکهلم، فلورانس، بلگراد، لوکزامبورگ و فرایبورگ، پیروز به افتخارآفرینی شده است.

داستان این فیلم درمورد کارگر روزمزد میانسالی به نام شکیب است که همسر و پسرش را سال ها پیش در یک زلزله از دست داده و تا به امروز با این امر کنار نیامده است. او طی چند سال گذشته، با یک زن ناشنوای جوان به نام لادن رابطه برقرار نموده است. محل ساخت وسازی که او امروز در آن کار می نماید، معلوم می گردد که صحنه فیلمی درباره جنایات آدولف هیتلر در طول جنگ جهانی دوم است. شکیب به علت شباهتش به هیتلر، به عنوان جایگزین بازیگر قبلی انتخاب می گردد و خانه بزرگی به او داده می گردد و لادن با متوجه شدن این موضوع، از او برای حل مسئله ای یاری می خواهد.

در این فیلم محسن تنابنده، مهسا حجازی و ندا جبرائیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1638

به "عکس ، تنابنده و هومن سیدی سینماها را شگفت زده کردند ، 3 روز ؛ نیم میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تنابنده و هومن سیدی سینماها را شگفت زده کردند ، 3 روز ؛ نیم میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید