تور اروپا ارزان: عکس تیپ اروپایی بهاره کیان افشار در خارج !

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران: بهاره افشاری تصویری را از خود با استایل تینیجری در خارج از کشور منتشر کرد.

تور اروپا ارزان: عکس تیپ اروپایی بهاره کیان افشار در خارج !

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بهاره افشاری بازیگر 37 ساله ایرانی است. در ویدئویی که از بهاره افشاری می بینید، چالش تعویض لباس را به وسیله بهاره افشاری نشان می دهد. این چالش بهاره افشاری از ترندهای محبوب شبکه اجتماعی تیک تاک است.بهاره افشاری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، بهاره افشاری بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکس جالبی را از خود با یک استایل اسپرت و تینیجری به اشتراک گذاشت.

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری (زاده 4 تیر 1363 در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود نموده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می نماید.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1249

به "تور اروپا ارزان: عکس تیپ اروپایی بهاره کیان افشار در خارج !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: عکس تیپ اروپایی بهاره کیان افشار در خارج !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید