قطعی برق باید براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام گردد

به گزارش تور ارمنستان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: اگر شرکت های برق منطقه ای آذربایجان و توزیع آذربایجان شرقی و تبریز بدون اطلاع قبلی و بدون برنامه اقدام به قطع برق واحدهای تولیدی، صنعتی و خانگی نمایند با آنها برخورد می گردد.

قطعی برق باید براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام گردد

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: در هفته های گذشته به خصوص هفته جاری قطعی های مکرر و بدون برنامه و بدون اطلاع برق مسایل و مسائل جدی برای مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی استان ایجاد نموده است.

وی ادامه داد: لازم است برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از قطعی برق و یا به حداقل رساندن قطعی انجام گردد و در صورتی که این امر امکان پذیر نیست باید قطعی ها براساس برنامه و اطلاع قبلی انجام گردد.

علیلو گفت: به شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق آذربایجان شرقی و تبریز تاکید شد تا برنامه ریزی لازم برای جلوگیری و کاهش قطعی مکرر برق انجام دهند.

وی گفت: قطعی ها باید با رعایت عدالت و براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام گردد تا مردم هم تدبیر و مدیریت نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز تاکید نمود: وظیفه ما صیانت از حقوق عامه است و در هر حوزه ای اگر مورد بی توجهی قرار گیرد وظیفه ما برخورد با مدیران و مسوولانی است که بی توجه به بعضی موارد نسبت به مسایل و موضوعاتی که به حوزه کاریشان مربوط می گردد عمل نمایند.

قطعی های مکرر، بلند مدت و بی برنامه برق در تبریز در روزهای اخیر، موجب بروز مسائل بسیار برای مردم، واحدهای صنفی و صنعتی در این شهر شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1138

به "قطعی برق باید براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی برق باید براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید