مرگ شهروند مصری 5 روز پس از پیش ینی اش درباره خاتمه عمر خود!

به گزارش تور ارمنستان، اقدام یک شهروند مصری که توانسته بود مرگ خود را پیش بینی کند، سوژه رسانه های خبری شد.

مرگ شهروند مصری 5 روز پس از پیش ینی اش درباره خاتمه عمر خود!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مرگ یک شهروند مصری به شکلی ناگهانی آن هم تنها 5 روز از پیش بینی آن، سبب ایجاد ناراحتی در شبکه های اجتماعی شد وتعجب رسانه ها را برانگیخت.

این شهروند مصری که نور رشاد نام دارد، مجموعه ای از عکس های خود را به وسیله حساب کاربری خود در فیسبوک و در حالی که داخل تابوتی چوبی خوابیده بود، به شکلی فردی که مُرده است، منتشر کرد و زیر آن نوشت: ان شا الله به زودی سخنی که در واقع به معنای پیش بینی مرگ خود قلمداد شده است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که این شهروند مصری تنها 5 روز پس از نوشتن این پست که در ابتدا میان او و دوستانش حالت شوخی داشت، فوت می نماید.

بر پایه این گزارش، نام نور رشاد پس از اعلام مرگ وی، در صدر رسانه ها و شبکه های اجتماعی در مصر نهاده شد و در مقابل برادر وی، جزئیات عجیبی را در مورد مرگ او به شکلی غیر عادی و ناگهانی منتشر کرد.

برادر وی در این خصوص گفت: او از سر کار برگشت و به مادرم گفت قفسه سینه اش درد می نماید. سپس دچار بعضی عوارض شد و پیش از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

برادر وی در ادامه اظهار داشت: ما به بیمارستان مراجعه کردیم و نخستین چیزی که پزشکان انجام دادند، این بود که قفسه سینه او را فشار دادند و آمپول های بسیاری زدند تا بتوانند او را احیا نمایند؛ اما او حرف نمی زد، حرکت نمی کرد و چشمش ایستاده بود.

او در ادامه اذعان کرد که وی در تمام طول عمر از هیچ بیماری رنج نمی برد.

برادر وی گفت: ما در حالت گیجی به سر می بریم و نمی دانستیم که او می خواهد از میان ما برود. او احساس نموده بود که می خواهد بمیرد؛ بنابراین این تصاویر را از خود منتشر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 766

به "مرگ شهروند مصری 5 روز پس از پیش ینی اش درباره خاتمه عمر خود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ شهروند مصری 5 روز پس از پیش ینی اش درباره خاتمه عمر خود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید