مشخصات گوشی پرچمدار تازه Nubia Red Magic 7 لو رفت!

به گزارش تور ارمنستان، طبق گزارشات منتشر شده، شرکت Nubias Red Magic در آینده پرچم دار جدیدی عرضه خواهد نمود. احتمالا نام این دستگاه Nubia Red Magic 7 خواهد بود. اکنون بنچمارک گیک بنچ مشخصات این دستگاه را منتشر نموده است.

مشخصات گوشی پرچمدار تازه Nubia Red Magic 7 لو رفت!

به گزارش خبرنگاران، در فهرست منتشر شده از مشخصات این محصول، نام این گوشی Nubia Red Magic 7 و مدل آن NX679J اعلام شده است. این گوشی دارای چیپست taro می باشد. taro نام رمز جدیدترین چیپست پرچمدار تلفن همراه اسنپدراگون 8 نسل 1 می باشد. به لطف این چیپست قدرتمند، این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز 1219 و در تست چند هسته ای امتیاز3732 کسب نموده است.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 و 18 گیگابایت رم عرضه می گردد. بعلاوه در فهرست 3C، اعلام شده که این گوشی دارای قابلیت شارژ فوق سریع 165 واتی می باشد. پیش از این گواهینامه بلوتوث SIG، تایید نموده بود که این گوشی از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می نماید. بعلاوه گزارش شده که Nubia Red Magic 7 مانند نسخه های قبلی خود، یک گوشی گیمینگ است. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED 165 هرتزی می باشد.

دوربین این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود ارتقا چشمگیری نخواهد داشت و احتمالا دارای همان سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به کار رفته در نسل قبلی خود یعنی Red Magic 6s خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی هنوز در دست نیست، اما با توجه به اعلام مشخصات آن در سایت های صدور گواهینامه، احتمالا به زودی اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی منتشر گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1381

به "مشخصات گوشی پرچمدار تازه Nubia Red Magic 7 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی پرچمدار تازه Nubia Red Magic 7 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید