معرفی 11 رنگ نو برای خودرو های ایران خودرو
به گزارش تور ارمنستان، این 11 فام رنگ تازه شامل رنگ های نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه ای نسکافه ای می گردد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی 11 رنگ نو برای محصولات اطلاع داد و گفت: در حال حاضر توانایی فراوری و عرضه خودرو ها با 20 فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کار های لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ های خاص و متنوع سفارش گذاری نمایند.
محمد شفیعی نژاد با اشاره به تعداد و تنوع فام های رنگ نو ایران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و فراوری براساس سلیقه و ذائقه مشتریان و تغییر چهره و مبلمان شهری دانست و گفت: این 11 فام رنگ نو شامل رنگ های نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه ای نسکافه ای می گردد.
وی با بیان این که قابلیت اعمال فام های رنگی نو بر روی تمامی محصولات ایران خودرو وجود دارد، اما در مرحله اول و به عنوان نمونه این رنگ ها بر روی خودروی 207 پانوراما به کار رفته، گفت: تا پیش از این، پاشش رنگ نقره ای تیتانیوم به صورت روتین بر روی تارا صورت می گرفت، اما در حال حاضر خودروی پژو 207 و در آینده ای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ فراوری و عرضه خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این که این خودروساز برنامه هایی در مورد تنوع بخشی به رنگ محصولات فراوریی را در دستور کار دارد، اضافه کرد: نسبت خودرو های رنگی موجود در کشور بسیار پایین تر از آمار جهانی است واین اقدام در راستای پاسخ به احتیاج بخشی از مشتریان و تنوع بخشی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و تغییر چهره شهر ها اجرا شده است.
وی با بیان این که ایران خودرو از توانمندی تکنولوژی و ساختار مهندسی و تجهیزاتی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این خودروساز توانایی فراوری و پاشش فام های رنگی مختلف را بر روی انواع خودرو ها دارد و علاوه بر رنگ های متنوع، قابلیت پاشش و فراوری خودرو های دو رنگ نیز در این مجموعه ایجاد شده است و از این پس می توانیم خودرو های دو رنگ را در رنگ های متنوع فراوری کنیم.
شفیعی نژاد با اشاره به این که در حال حاضر دو محصول پژو 206 تیپ سه و تیپ چهار و پژو 207 اتوماتیک مجوز فراوری به صورت دو رنگ با رنگ های متنوع را دریافت نموده اند، اضافه کرد: به صورت نمونه چند دستگاه تارا با سقف دو رنگ فراوری شده و قابلیت فراوری انبوه را دارد، اما این اقدام فعلا در دستور کار معاونت فروش و فراوری ایران خودرو نیست.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دلایل عدم استقبال بالای مشتریان از محصولات با رنگ های متنوع، مطرح نمود: عموما مشتریان نگران این موضوع هستند که در صورت احتیاج به ترمیم رنگ خودرو، نتوانند خدمات مدنظر را دریافت نمایند و به همین علت نیز خرید محصولات با رنگ های خاص عموما مورد اقبال قرار نمی گیرد.
وی با اشاره به ارایه خدمات پس از فروش در زمینه رنگ خودرو تاکید نمود: به مشتریان این اطمینان را می دهیم که با وجود دستگاه های تینت رنگ و بسیار پیشرفته موجود در تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو که از رنگ های خاص نیز پشتیبانی می نمایند، اگر در طول عمر خودرو، احتیاجی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه به وجود آمد، به خوبی امکان فراوری و پاشش رنگ ها بدون ایجاد هرگونه سایه (شید) و دو رنگی، وجود دارد.
شفیعی نژاد با بیان این که طبق دستور و ابلاغ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، قرار است ساز و کار فروش محصولات با فام های رنگ متنوع را در سایت های فروش ایجاد کنیم، اظهار کرد: هم چنین قرار است نمایشگاه هایی در سطح شهر دایر گردد تا مشتریان بتوانند در این مراکز رنگ های متنوع محصولات ایران خودرو را از نزدیک مشاهده نموده و در صورت تمایل، به وسیله سامانه های فروش، محصول مورد نظر خود را با رنگ انتخابی سفارش گذاری نمایند.
به گفته وی، قشر جوان کشور و مشتریانی که در پی فروش آنی محصولات نیستند، از رنگ های نو استقبال خواهند کرد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: آمادگی کامل داریم تا رنگ های مورد احتیاج مشتریان را با کیفیت بسیار بالا فراوری و عرضه کنیم. محصولات با رنگ های نو و متنوع می توانند چهره شهر و کشور را شاداب نموده و زیبایی بصری ایجاد نمایند.
منبع: فرادید