چرا باید به موسسه حفاظتی مراقبتی مراجعه کنیم

به گزارش تور ارمنستان، موسسه حفاظتی مراقبتی یک مؤسسه خصوصی، غیرانتفاعی است که براساس اصل چهل وچهار قانون اساسی شامل واگذاری بخشی از وظایف نیروی انتظامی به بخش خصوصی می گردد و تحت نظارت نیروی انتظامی می باشد این بخش بیش از چند سال سابقه کاری دارد و باتجربه است به علاوه این مجموعه آموزش دیده و خبره در زمینه حفاظت می باشد که در محیط های تجاری از آن ها برای ایجاد امنیت استفاده می گردد.

چرا باید به موسسه حفاظتی مراقبتی مراجعه کنیم

در واقع نیروی انتظامی به عنوان یک موسسه امنیتی، برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در جامعه و جلوگیری از بروز جرایم دو مجموعه را تأسیس کرد یکی از این مجموعه­ ها معاونت پلیس پیشگیری ناجا و دیگری زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا شرایطی را برای حفاظت بهتر فراهم نموده است. این مجموعه ها از اوامر و بخش نامه های ناجا تبعیت می نمایند که حقوق آن ها تابع قوانین کار می باشد.

موسسه حفاظتی از مجتمع های مسکونی و برج ها، محله ها، جشن ها، کنسرت ها و کنفرانس ها، مجتمع های تجاری، بوستان ها، اماکن مذهبی و هنری، سینما و سایر موارد حفاظت و مراقبت می کند که برای این امر از نگهبان مجتمع و نگهبان محله حرفه ای و زبده و همینطور برای بیمارستان ها نیز از نیروی حراست و نگهبان بیمارستان باتجربه بهره می برد. بعلاوه جهت جابجایی پول و برقراری امنیت، این مجموعه اقدام به تامین نیروی نگهبان حمل پول نیز می کند.

اجرای طرح های حفاظتی و مراقبتی و پاسداری و نگهبانی از کلیه اماکن خصوصی و دولتی اعم از (مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، انبارها، تالارها، خوابگاه ها، بانک های خصوصی، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، نمایشگاه ها، مراکز همایش، پارکینگ های خودرو و موتورسیکلت انتظامی جمهوری اسلامی ایران

خدمات موسسه حفاظتی | موسسه حفاظتی و نگهبانی

امور و خدمات موسسه حفاظتی و مراقبتی ناتپ می تواند گستره وسیعی از شرایط جغرافیایی و کسب و کار را در بر گیرد. از ایجاد و استقرار نیروهای آماده و حفاظت و نگهبانی از شهرک های صنعتی گرفته تا ساختمان های تجاری، شهرک های مسکونی و سایر اماکن تحت پوشش که ناتپ آماده عقد قرار داد و ارائه خدمات حفاظتی به آنهاست.

حفظ هدفهای حفاظتی

حفظ هدفهای حفاظتی در هر مجموعه، اعم از نگهداری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات، اسناد و مدارک سنتی و دیجیتالی، اطلاعات مخابرات و.... مرهون مدیریت منایع انسانی و برنامه ریزی اصولی و ارائه آموزشهای حفاظتی و بکارگیری نیروهای نگهبانی واجد شرایط می باشد

از طرفی طراحان و مدیران حراستی بر این نکته واقفند که:

شناخت تهدیدات و مقابله به موقع با آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و منجر به بقای هر سازمان میگردد. موسسه حفاظتی مراقبتی رامین با مجوز رسمی از نیروی انتظامی و ثبت شرکتها و با بهره گیری از کارشناسان و اساتید مجرب حراستی، آماده همکاری و عقد قرارداد های حجمی و در زمینه های خدماتی، آموزشی، من جمله موارد زیر می باشد:

انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1525

به "چرا باید به موسسه حفاظتی مراقبتی مراجعه کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا باید به موسسه حفاظتی مراقبتی مراجعه کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید به موسسه حفاظتی مراقبتی مراجعه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید