واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با بمب استقلال ، تصمیم مهاجم آبی ها در آستانه جام جهانی

به گزارش تور ارمنستان، یکی از مدیران پرسپولیس به مذاکره با کاوه رضایی واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با بمب استقلال ، تصمیم مهاجم آبی ها در آستانه جام جهانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کاوه رضایی که بعد از چند فصل حضور در فوتبال بلژیک در این فصل عزم بازگشت به لیگ برتر را دارد، با بن بست در انتقال به استقلال روبرو شده است. پر بودن فهرست استقلال نیز باعث شده تا احتمالا این انتقال تا نیم فصل نهایی نگردد. از طرفی رضایی که به امید حضور در جام جهانی و نمایشی پیروز در لیگ برتر ایران قصد بازگشت به استقلال را داشت، اکنون باید در فرصت به جامانده تصمیم مهمی اتخاذ کند و فرصت را بیش از این از دست ندهد.

در این میان باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی وارد مذاکره شده تا این بازیکن را جذب کند، این در حالی است که باشگاه استقلال بعد از عدم پیروزیت در فسخ قرارداد ارسلان مطهری نتوانست قرارداد رضایی را ثبت کند. از طرفی گفته می گردد مشکل رضایی برای خروج از بلژیک (در بحث گرفتن اقامت این کشور) هنوز رفع نشده و باید منتظر ماند و دید که فرایند مذاکرات پرسپولیس با رضایی به کجا خواهد رسید. کاوه برای آنکه بتواند اقامتش را در کشور بلژیک تمدید کند باید تحت قرارداد شارلروا باقی بماند و با قراردادی قرضی در تیم های ایرانی بازی کند. به خاطر همین نکته بود که قرارداد او با باشگاه استقلال به مشکل برخورد و باید دید پرسپولیسی ها می توانند بر سر این موضوع با کاوه رضایی به توافق برسند یا خیر.

یکی از مدیران پرسپولیس با تایید خبر مذاکره با رضایی به خبرنگاران می گوید: ما با کاوه در حال مذاکره هستیم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. از طرفی شیخ دیاباته هم فعلا پاسخ نهایی را به ما نداده ولی به هر حال طبق خواسته یحیی گل محمدی باید یک مهاجم جذب کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1532

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با بمب استقلال ، تصمیم مهاجم آبی ها در آستانه جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با بمب استقلال ، تصمیم مهاجم آبی ها در آستانه جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید