واکنش به صحبت های تند مدیر پرسپولیس

به گزارش تور ارمنستان، جمشید نورشرق در ارتباط با برنامه فوتبال برتر، درباره بسته و باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: مراجعه مدیران باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف بدهی های گذشته به روز های آخر موکول شد، ولی بعد از صحبت با ریاست فدراسیون فوتبال آقای عزیزی خادم به این جمع بندی رسیدیم که بعد از گرفته شدن رضایت طلبکاران از سوی باشگاه پرسپولیس و تعیین تکلیف موضوع متنی برای تعهد نامه تنظیم شود. بعد از امضای این تعهدنامه توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، تصمیم بر این گرفته شد که پنجره پرسپولیسی ها باز شود. پرسپولیسی ها تا 17 خرداد سال 1400 تضمین دادند که تعهدات شان را عملی کنند، در غیر این صورت طبق قوانین با آن ها برخورد خواهد شد.

واکنش به صحبت های تند مدیر پرسپولیس

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی درباره اینکه بسیاری از باشگاه های ایرانی از این دست بدهی های انباشته دارند، ولی چرا پنجره آن ها بسته نمی شود، شرح داد: اگر قرار باشد هر باشگاهی که بدهی دارد، پنجره نقل وانتقالاتی اش بسته شود باید فوتبال کشور را تعطیل کرد. برای همین ما به یک راه بینابین رسیدیم. عدد بدهی استقلال شاید قابل مقایسه با پرسپولیس نباشد، ولی وجه تشابه مهم این است که این بدهی باید مشخص تکلیف شود.

رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: هر تیمی که بدهی قطعی داشته باشد اجازه ثبت قرارداد ندارد. در این صورت یا باید رضایت طلبکاران گرفته شود و یا برای پرداخت مدت دار تضمین داده شود. بسته شدن پنجره معیار عددی برای بدهی ندارد، ولی باید روشی داشته باشیم که شاهد تعطیل شدن فوتبال نباشیم.

وی در واکنش به اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بخشی از داده های مطرح شده، صحیح نیست. اگر از این حاشیه ها بگذریم من چند بار گفتم ممنوع کردن ثبت قرارداد برای باشگاه های بدهکار مسئله جدیدی نیست، ولی دوستان مدام مواضع خود را تکرار می کنند. آقای پیروانی به باشگاه هایی مثل صبای قم و نفت تهران اشاره کرد، ولی این باشگاه ها دیگر وجود خارجی ندارند. داماش گیلانیان نیز ابتدا به کارون اروند خرمشهر و بعد به خیبر خرم آباد واگذار شد که خیلی از بدهی ها نیز پرداخت شده است. وقتی مدیران مدام عوض می شوند مدیر جدید می گوید این بدهی ها مربوط به دوران من نیست. فدراسیون فوتبال مسئول پیش آمدن این قضایا نیست.

نورشرق اضافه نمود: زیبنده باشگاه پرسپولیس نیست که هنوز بدهی سال 88 را تسویه نکرده است. شاید اگر به جای آقای پیروانی با آقای شکوری صحبت می کردید ایشان اطلاعات بهتری می داد، چون در این مدت بیشتر در جریان امور قرار گرفته است. آقای شکوری با اشراف کامل اعتقاد داشت که فدراسیون کارش را انجام داده است.

وی در خاتمه یادآور شد: من یک سؤال دارم. چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس این کار (رسیدگی به بدهی های باشگاه) را به روز های آخر موکول کردند؟ بدهی ها از قبل مشخص بوده است و می شد زودتر مشخص تکلیف کرد تا هم خودشان و هم فدراسیون را تحت فشار قرار ندهند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 935

به "واکنش به صحبت های تند مدیر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به صحبت های تند مدیر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید