پراکندگی محل مسابقات مهمترین مشکل بازی های آسیایی 2018

به گزارش تور ارمنستان، رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: پراکندگی چهارشهری که بازی های آسیایی 2018 در آن برگزار می گردد، کار را برای کاروان های بزرگ سخت خواهد نمود.

پراکندگی محل مسابقات مهمترین مشکل بازی های آسیایی 2018

از سفر با قیمت تور سریلانکا عید 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه جاکارتا چقدر آماده میزبانی از بازی های آسیایی 2018 است، گفت: آنها کوشش خود را می نمایند و امیدوارم در این مدت باقی مانده تا بازیها مسائل رفع گردد. هنوز پراکندگی محل مسابقات مختلف وجود دارد. جاکارتا با وجود اینکه امکانات بهتری دارد اما شهر شلوغی است و ترافیک سنگینی دارد. مسئولان برگزار بازی ها امیدوارهستند در آن فصل که بازی ها برگزار می گردد، مردم به مسافرت بروند تا جمعیت کمتر گردد.

او ادامه داد: پالمبانگ شهر دیگر اندونزی که آن هم محل برگزاری بعضی رشته های بازی های آسیایی است، امکانات ضعیف تری نسبت به جاکارتا دارد . در بحث زیر ساخت همان امکانات قدیمی را تعمیر و بازسازی نموده اند. در پالمبانگ نمی توان گفت دهکده وجود دارد بلکه حالت مجتمع است و البته خیلی هم استاندارد بالایی ندارد.

رحیمی با اشاره برگزاری بعضی رشته ها در حومه، گفت: بعضی رشته های دیگر در دو شهر دیگر برگزار می گردد که 300 کیلومتر با جاکارتا فاصله دارند که در آن شهرها دهکده ورزشکاران وجود ندارد و ورزشکاران در هتل اسکان داده می شوند. این شرایط برای کشورهایی که کاروان های بزرگی دارند سخت است و اگر همه ورزشکاران در یک دهکده بودند، کنترل آنها برای سرپرست کاروان ها راحت تر بود.

او اضافه نمود: در آنالیز های اولیه که انجام دادیم در هر چهار شهر ورزشکاران داریم و حتی مدال آوران هم هستند. بنابراین نمی توانیم در این شهرها که دور هستند، ورزشکار نداشته باشیم. نکته دیگری که مشاهده کردیم، در برخلاف دوره های قبل بازی ها آسیایی، مسئولان برگزاری برای انجام کارها از افراد محلی استفاده نموده اند و کار را به خارجی ها ندادند و حالا اینکه افراد خودشان چقدر تجربه دارند را نمی دانم.

رحیمی در خصوص نهایی شدن رشته ها نیز تاکید نمود: امیدوارم رشته ها واقعا نهایی شده باشد البته شورای المپیک آسیا (OCA) گفت نهایی شده است. با این حال درتعداد اوزان و ماده های بعضی رشته ها هنوز اختلاف نظرهایی باقی مانده که خود برگزار نماینده بازی ها هم مطرح کرد تا 10 روز آینده این اختلاف نظر ها حل می گردد. هم چنین دو کتابچه فنی یکی برای سرپرست های کاروان ها و دیگری برای سرپرست فنی خاص همان رشته دادند، که بعضی موارد در این دو کتابچه هم تفاوت داشت و قرار شد این مسئله هم حل گردد.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی ثبت نام اولیه انجام می گردد، توضیح داد: ما ثبت نام اولیه با حداکثر نفرات تا 2 هفته دیگر انجام می دهیم و ثبت نام ما قبل نهایی هم اردیبهشت انجام خواهد شد.

اصغر رحیمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در نشست سرپرست های کشورهای شرکت نماینده در بازی های آسیایی 2018 شرکت کرد. این نشست سه روز بود و در این مدت علاوه برنهایی شدن رشته ها، سرپرست ها نیز بازدیدی از امکاناتی که اندونزی برای برگزاری بازی ها در نظر گرفته است، انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 81

به "پراکندگی محل مسابقات مهمترین مشکل بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراکندگی محل مسابقات مهمترین مشکل بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید