رنجبر: تصور نمی کنم به بازی های پاراآسیایی جاکارتا برسم

به گزارش تور ارمنستان، دارنده مدال برنز پارالمپیک ریو گفت: به دلیل آسیب دیدگی البو (آرنج) دستم و تغییر رشته از ریکرو به کامپوند، بعید می دانم در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اندونزی حضور داشته باشم.

رنجبر: تصور نمی کنم به بازی های پاراآسیایی جاکارتا برسم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی زمستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

ابراهیم رنجبر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط خود بعد از تغییر رشته از ریکرو به کامپوند و اینکه چه زمانی در مسابقات رسمی و مهم شرکت خواهد نمود، اضافه کرد: طی 8ماهی که در ورزش تیروکمان تغییر رشته دادم و در کامپوند فعالیت می کنم، هنوز به آن مرحله آمادگی مطلوب نرسیدم که در مسابقات شرکت کنم. البته یکی از عواملی که سبب شد تا از دنیای قهرمانی فاصله بگیرم و فعالیتم را در رشته کامپوند دنبال کنم، به خاطر آسیب دیدگی آرنج دستم بود که در اثر فعالیت در رشته ریکرو و تحمل فشار زیاد، آسیب دیدگی ام تشدید پیدا می کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم به جای ریکرو در کامپوند تیر بزنم تا آسیب دیدگی دستم بهبود پیدا کند.

وی گفت: برای این که بتوانم در کامپوند نیز همانند ریکرو حضور موثری داشته باشم و در سکو قرار بگیرم، به 2سال زمان احتیاج دارم. بنابراین تصور نمی کنم با چنین شرایطی بتوانم برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اندونزی آماده شوم. البته اگر آماده هم باشم، چون تیم بسته می گردد، بعید می دانم در ترکیب تیم اصلی قرار بگیرم.

رنجبر گفت: تمام کوشش من این است که بعد از بهبود آسیب دیدگی خود را برای مسابقات جهانی 2019 و 2020 توکیو ژاپن آماده کنم تا در رشته کامپوند برای اولین بار در این دو رویداد مهم قوی ظاهر شوم و خود را به سکوی قهرمانی نزدیک کنم.

وی پیرامون این پرسش که آیا با تیم ملی تیروکمان معلولان تمرینات خود را پیگیری می کنید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر عضو تیم ملی تیروکمان معلولان نیستم و تحت نظر مجید احمدی مربی پیشین تیم ملی کامپوند، تمرینات خود را پیگیری می کنم تا بتوانم پس از ثبت رکوردهای قابل توجه، عضو تیم ملی کامپوند شوم.

دارنده مدال برنز پارالمپیک ریو در انتها درباره شرایط تیروکمان اظهار کرد: تا زمانی که ورزش دولتی است، جهشی را در ورزش شاهد نخواهیم بود. با ورود بخش خصوصی به ورزش سبب می گردد تا مدیریت ها صندلی تثبیت شده ای در ورزش نداشته باشند و ورزش از حالت سکون و افت وخیزهای زیاد خارج گردد. به طور یقین با خصوصی شدن ورزش، پله های ترقی و پیشرفت سریع تر در ورزش رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 80

به "رنجبر: تصور نمی کنم به بازی های پاراآسیایی جاکارتا برسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبر: تصور نمی کنم به بازی های پاراآسیایی جاکارتا برسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید