پرسپولیس و روزهای سخت پیش از فینال

به گزارش تور ارمنستان، در حالی که پرسپولیس باید با تمام قدرت به استقبال فینال لیگ قهرمانان برود، اما فرایند این باشگاه بعد از حضور این تیم در تهران و بازگشت از قطر کاملا معکوس بود و شرایط تیم، هر روز بدتر می شد. شادی صعود به فینال آسیا، خیلی زود جایش را به یک نگرانی عظیم برای پرسپولیسی ها داده بود و مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیسی ها خواهد بود.

پرسپولیس و روزهای سخت پیش از فینال

بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس می توانست این باشد که فینال لیگ قهرمانان آسیا، فقط چند روز بعد از فینال منطقه غرب برگزار گردد. در آن مقطع فشرده، پرسپولیس همه چیز داشت و برای رسیدن به موفقیت، کاملا حریص تر و آماده تر به نظر می رسید.

با توجه به مدل برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، توسط ای اف سی، بین نبرد نیمه نهایی و فینال، فاصله بسیار زیادی وجود دارد و این فاصله برای پرسپولیس، بی نهایت مسموم نماینده بود.

باشگاه پرسپولیس بعد از صعود قرمز ها به فینال آسیا با مسائل بسیار بزرگی روبه رو شد. قطری ها از قرارداد احتمالی بشار رسن با یک باشگاه در لیگ ستارگان قطر خبر داده بودند، شجاع خلیل زاده جهت جدایی را در پیش گرفت و سرپرست وقت باشگاه که رئیس هیات مدیره هم است، با بیان بعضی مسائل در رسانه ها و مصاحبه با طرفداران که در شبکه های اجتماعی منتشر شد اختلافات با سرمربی تیم و بعضی بازیکنان را کاملا علنی کرد و یحیی هم هر چند با شنیدن صحبت های رسول پناه ناراحت بود، اما با سکوت خود، کاملا نشان می داد از اوضاع باشگاه ناراضی است.

پس از تغییراتی که در راس مدیریت باشگاه رخ داد و آمدن جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری با ارتباطات خوبی که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه به وجود آمد شاهد آرامش خوبی قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا در این تیم هستیم. مدیریت جدید باشگاه با پیگیری هایی که انجام داد بخش زیادی از مطالبات بازیکنان جدید و قدیمی پرسپولیس را پرداخت کرد تا به نوعی شاهد برگشت آرامش به باشگاه باشیم.

یحیی گل محمدی این روز ها با آرامش بیشتری در تمرینات این تیم حضور دارند و حمایت خوبی از سوی مدیریت باشگاه و وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال از پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام شده است و این امید می رود که حاصل این حمایت ها در کنار کوشش و غیرت بازیکنان در روز 29 آذر و درایت کادر فنی این تیم و در راس آن یحیی گل محمدی قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

یحیی گل محمدی باید شاگردانش را بدون 3 بازیکن فیکس خود برای ملاقات نهایی برابر نماینده شرق آسیا آماده کند و برای کسب مقام قهرمانی با آن ها به رقابت بپردازد، هدفی که شاید رسیدن به آن با توجه به آمادگی تیم های شرق آسیا در مسابقاتی که برگزار نموده اند سخت باشد، اما یحیی گل محمدی در کنار کادر فنی و مدیران باشگاه کوشش می نمایند تا با دستیابی به جام قهرمانی دوران جدیدی را در باشگاه پرسپولیس رقم بزنند.

عکس های منتشر شده از تمرین دیروز قرمز ها از سوی بخش رسانه ای این باشگاه نشان می دهد که یحیی گل محمدی تمام تمرکز خود را روی تمرینات پرسپولیس گذاشته است تا به همراه شاگردانش در خاتمه بازی روز 29 آذر جام قهرمانی را بالای سر ببرند و جشن قهرمانی بگیرند.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 781

به "پرسپولیس و روزهای سخت پیش از فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و روزهای سخت پیش از فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید