پیشرفت 60درصدی زیرساخت یک مجتمع گردشگری در ایلام

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از پیشرفت 60درصدی در ساخت مجتمع گردشگری ساحلی دریاچه سد دویرج واقع در دهلران اطلاع داد.

پیشرفت 60درصدی زیرساخت یک مجتمع گردشگری در ایلام

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 6 خرداد 99 با اعلام این خبر گفت: با اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار از محل منابع تملک دارایی های سرمایه ملی و استانی، زیرساخت گردشگری راه و برق مجتمع گردشگری ساحلی دریاچه سد دویرج دهلران 60درصد پیشرفت فیزیکی پیدا کرد.

او اضافه نمود: این پروژه با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری و حمایت از بخش خصوص و نیز ایجاد مرکز تفریحی رفاهی برای رفاه حال گردشگران، مسافران و زائران عتبات عالیات در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این پروژه در پاییز 99 به بهره برداری می رسد، توضیح داد: پروژه گردشگری سد دویرج با پیش بینی اشتغالزایی برای 11 نفر، یکی از مهم ترین طرح های زیرساختی در حوزه گردشگری در دهلران است.

او گفت: دهلران یکی از مهم ترین مناطق گردشگری و تاریخی ایلام محسوب می گردد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 414

به "پیشرفت 60درصدی زیرساخت یک مجتمع گردشگری در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 60درصدی زیرساخت یک مجتمع گردشگری در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید