چرا جزیره بوهول مقصد مناسبی برای گردشگری است؟

به گزارش تور ارمنستان، بوهول یکی از جزایر شگفت انگیز در کشور فیلیپین است این جزیره محل مناسبی برای گشت و گزارهای شما است و علاقه مندان و گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید بسیاری از گردشگران این منطقه را یکی از بهشت های گمشده جهان می دانند. این جزیره در اغلب مواقع خلوت است و به علت بکر بودن خود از مجذوب کنندهیت و اهمیت زیادی برای علاقه مندان برخوردار است این جزیره شگفت انگیز برای گردشگران همراه با تجارب ویژه است تجارب سفر به این منطقه نشان می دهد که علاقه مندان زیادی هر ساله برای بازدید از تپه های شکلاتی به این منطقه سفر می نمایند. با رسیدن به این جزیره گردشگران با شگفتی ها و مجذوب کنندهیت های بیشتری از این منطقه رو به رو می شوند. این منطقه از فیلیپین جاذبه های گردشگری متعددی دارد سواحل ماسه ای، فعالیت های مجذوب کننده و تورهای گردشگری از مهم ترین امتیازات سفر به اینگونه از منطقه ها می باشد.

چرا جزیره بوهول مقصد مناسبی برای گردشگری است؟

شگفتی های جزیره بوهول فیلیپین:

سواحل ماسه ای و دریای لاجوردی یکی از بارزترین ویژگی های این جزیره برای گردشگران محسوب می گردد این منطقه دارای چشم اندازهای تماشای متنوعی است از معروف ترین جاذبه های این جزیره می توان به تپه های شکلاتی با چشم اندازهای زیبای آن اشاره نمود. شما علاقه مندان و گردشگران در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های بیشتری از این جزیره و تماشای های فیلیپین آشنا شوید.

تپه های شکلاتی:

یکی از جاذبه های معروف در این جزیره تپه های شکلاتی آن است این تپه ها گنبدی شکل هستند و از دور چشم اندازی همانند شکلات دارند این منطقه یکی از جاذبه های برجسته در فیلیپین محسوب می گردد. تپه های شکلاتی فیلیپین طرفداران زیادی دارند در فصل های تابستان چمنزارهای این منطقه خشک می شوند و به رنگ فهوهی ای در می آیند به همین علت نام آن را تپه های شکلاتی می نامند این تپه ها کاملا متقارت هستند و دارای چشم اندازهای زیبایی می باشند.

زیستگاه جزیره:

این جزیره دارای زیستگاه ارزشمندی است تنوع گیاهی و جانوری این منطقه بسیار بالا است موجودات شگفت انگیزی که در این منطقه می بینید بسیار ارزشمند هستند جدای از طبیعت زیبای فیلیپین که دارای چشم اندازهای خیره کننده ای است می توان به تنوع جانوری این منطقه ها اشاره نمود. این سرزمین شگفت انگیز دارای گونه هایی از دلفین ها و نهنگ است بعلاوه چندین گونه از زنبور، لاک پشت و پروانه توجه علاقه مندان را به خود جلب می نماید.

این منطقه دارای منظره ها فوق العاده ای است موجودات این دریا بسیار کم یاب است در جزیره پامیلاکان و نواحی اطراف آن نیز می توانید از منظره ها زیبایی تماشا کنید برای گردشگران این امکان فراهم شده است که از موجودات دریایی بازدید کنید شنا کردن در این آب ها لذت زیادی دارد و تجربیات ویژه ای برای شما به همراه خواهد داشت. برای بازدید از زیبایی های این جزیره می توانید به پناهگاه دریایی این منطقه بروید مزرعه زنبور عسل با گونه های مختلفی از پرندگان و زنبورها از جذابیت های دیگری برای علاقه مندان برخوردار است.

سواحل ماسه ای :

جزیره بوهول از زیبایی های دیگری نیز برخوردار است این جزیره دارای سواحل ماسه ای است سواحل ماسه ای و سفید این منطقه از زیبایی های ویژه ای برخوردار هستند این منطقه هر ساله تورهای گردشگری برای مسافران دارد این سواحل ماسه ای دارای صخره های مرجانی جذابی نیز می باشند از تفریحات ویژه در این سواحل می توان به غواصی اشاره نمود. این مکان تفریحی دارای جاذبه های فزونی است مشهورترین سواحل این منطقه ساحل آلونا است که می توانید از آن تماشا کنید.

سفرهای آبی:

سفرهای آبی یکی دیگر از امتیازات تفریحی در این منطقه ها است این منطقه برای ماجراجویان جذابیت های زیادی دارد شما نیز اگر قصد دارید به جزیره بوهول سفر کنید باید این هیجانات را تجربه کنید این مکان های تفریحی با امکانات گردشگری خود زیبایی های زیادی برای علاقه مندان دارند. در این سواحل می توان از چه امکانات تفریحی استفاده کرد؟ امکانات تفریحی متعددی در اینگونه از جزایر برای گردشگران ارائه می شوند غواصی، تخته سواری، زیپ لاین و بادسواری از تفریحات عمده در اینگونه از منطقه ها می باشند که جذابیت های زیادی دارند.

منظره ها تماشای:

جدای از تپه های شکلاتی می توان به معرفی یکی دیگر از مکان های تماشای فیلیپین پرداخت منظره ها پارانومای یکی از جاذبه های زیبا و منظره ها شگفت انگیزی هستند که باید از آن ها تماشا کنید جادوی این منظره ها هر مخاطبی را به سوی خود جذب می نماید این منطقه دارای زیباترین منظره ها می باشد به ویژه در زمان طلوع و غروب خورشید می توانید چشم اندازهای بهتری از این منطقه را مشاهده کنید.

این منطقه دارای اقامتگاه هایی ویژه گردشگران نیز می باشد از مهم ترین این اقامتگاه ها می توان به اقامتگاه ساحلی آموریتا اشاره نمود این اقامتگاه ها دارای امکانات متعددی همانند استخرهای روباز می باشند و دارای جذابیت های بی شماری هستند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1515

به "چرا جزیره بوهول مقصد مناسبی برای گردشگری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا جزیره بوهول مقصد مناسبی برای گردشگری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید