کازرون برد و صدرنشین ماند، انتقاد از سوتهای اشتباه داور

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های روز دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور امروز چهارشنبه 17 دی ماه دو تیم شهید شاملی کازرون و پاس ناجا قم به مصاف هم رفتند که شاگردان مهدی آزاد منجیری در کازرون پیروز شدند با نتیجه 25 بر 20 پیروز میدان باشند.

کازرون برد و صدرنشین ماند، انتقاد از سوتهای اشتباه داور

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که نیمه نخست آن نیز با برتری 15 بر 11 نماینده استان فارس همراه بود و علی رحیمی کازرونی سنگربان ملی پوش شهید شاملی بارها اجازه باز کردن دروازه اش را به بازیکنان تیم مقابل نداد.

تیم شهید شاملی کازرون با این برد نهمین پیروزی خود را کسب کرد تا همچنان بدون شکست 19 امتیازی عنوان صدرنشینی گروه الف این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

پاکدل و حمیدرضا عزتی، رئیس و دبیر فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.

محمد امین وفایی سرمربی تیم پاس ناجا قم بعد از این بازی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. تیم ما با کمترین بضاعت پا به این مسابقات گذاشته و ما هم سعی کردیم بهترین نتایج را کسب کنیم. تیم نیروی زمینی شهید شاملی نایب قهرمان فصل قبل و مطمئناً یکی از مدعیان اصلی این دوره از مسابقات است.

وی اضافه کرد: ولی همه شاهد این بازی بودند و دیدند که ما فوق العاده دفاع کردیم ولی بی شک سوت های اشتباه داور نتیجه بازی را تغییر داد و اگر داوران دقت بیشتری می کردند نتیجه بازی این طور رقم نمی خورد. از تیم خودم راضی هستم و همچنان با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و با یاری خدا با نتیجه ای خوب از این مرحله صعود کنیم.

مهدی آزاد منجیری مربی باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم گفت: بازی امروز بازی خیلی خوبی بود اما خیلی از عملکرد تیمم راضی نیستم نه فقط به دلیل نتیجه بازی بلکه لحظاتی که دوست داشتم تیمم با عملکرد بهتری بازی کند. احساس می کنم بازیکنانم بازی لحظات حساس را از دست دادند و در دقایقی که نیاز به گل داشتیم متأسفانه خوب عمل نکردند و این اتفاق نیافتاد.

آزاد منجیری اضافه کرد: تیم قم یک تیم جنگنده است و در اولین حضورش در لیگ برتر این موضوع را نشان داده و تا آخرین لحظات بازی مبارزه می کند.

مربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سرانجام گفت: یک سری نقاط ضعف داریم باید در ادامه آنها را برطرف و پرقدرت در ادامه بازی ها شرکت کنیم و عملکرد تیمم و بازیکنانم بهبود پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 833

به "کازرون برد و صدرنشین ماند، انتقاد از سوتهای اشتباه داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کازرون برد و صدرنشین ماند، انتقاد از سوتهای اشتباه داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید