جریمه 10 هزار دلاری النصر به علت عدم معین زمین بازی با تراکتور

به گزارش تور ارمنستان، باشگاه النصر عربستان به علت عدم مشخص زمین بازی با تراکتور ایران در لیگ قهرمانان آسیا، احتمالا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مبلغ 10 هزار دلار جریمه خواهد شد.

جریمه 10 هزار دلاری النصر به علت عدم معین زمین بازی با تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که شهریورماه برگزار می گردد، میزبان تیم تراکتور ایران خواهد بود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های عربستانی و ایرانی باید در زمین بی طرف با هم بازی نمایند؛ مشابه اتفاقی که برای تیم استقلال ایران برای میزبانی از الهلال عربستان افتاده است.

استقلال پیش از این امارات را برای پذیرایی از الهلال معرفی نموده بود اما النصری ها که به شدت از کنفدراسیون آسیا بابت عدم میزبانی در عربستان دلخور بودند، هیچ زمین بی طرفی را برای بازی با تراکتور به AFC معرفی نکردند.

این موضوعی است که به احتمال زیاد عواقبی برای باشگاه النصر خواهد داشت.

روزنامه الاقتصادیه عربستان به نقل از یک منبع مطلع در AFC درباره این اقدام باشگاه النصر گفت که مجازات و تنبیه اداری شامل حال النصر نمی گردد ولی ممکن است این باشگاه عربستانی طبق آیین نامه، مبلغ 10 هزار دلار جریمه گردد.

به نوشته این روزنامه، کنفدراسیون آسیا خودش یک کشور را برای بازی النصر و تراکتور انتخاب می نماید و گزینه های اصلی به ترتیب عبارتند از: قطر، امارات و عمان.

طبق ماده 14 آیین نامه لیگ قهرمانان آسیا که در ماه مارس گذشته صادر شد، هر باشگاه میزبان که از مشخص زمین برای مسابقاتش خودداری کند، حداقل 10 هزار دلار جریمه می گردد و کمیته انضباطی می تواند مجازات های بعدی را هم مشخص کند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1161

به "جریمه 10 هزار دلاری النصر به علت عدم معین زمین بازی با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 10 هزار دلاری النصر به علت عدم معین زمین بازی با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید