کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی در خوزستان

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به اینکه در فصل برداشت صیفی جات و غلات در استان های دیگر قرار داریم، فعلا به صورت مقطعی با کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی روبرو هستیم.

کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی در خوزستان

حمید بدوی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط توزیع نهاده های دامی در خوزستان اظهار کرد: سهمیه نهاده های دامی هر استان معین است و در انبارهای همان استان ذخیره و توزیع می شود.

وی با اشاره به دلیل جابه جایی نهاده ها بین استان ها اضافه کرد: اگر در یک مقطع زمانی، اندازه نهاده دامی تخلیه شده در انبارها زیاد باشد، اندازه نهاده مازاد به استان هایی که با کمبود نهاده روبرو می شوند، ارسال می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در سال گذشته به غیر از یک کشتی که نهاده جو را در استان خوزستان تخلیه کرد، مابقی جو مورد نیاز خوزستان از استان های شمالی تهیه شد.

بدوی با اشاره به قیمت نهاده ها هم شرح داد: قیمت نهاده ها در سال جاری تغییری نداشته است و همان قیمت مصوب کل کشور است و تنها هزینه کرایه های حمل و نقل با توجه به مسافت، در قیمت ها تاثیر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون و 300 هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی موجود است، اضافه کرد: در حال حاضر موجودی نهاده های دامی در خوزستان خوب است و از نظر موجودی نهاده دامی کمبودی نیست و تنها برای حمل و نقل این اندازه نهاده به انبارها مشکل وجود دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به اینکه در فصل برداشت صیفی جات و غلات در استان های دیگر قرار داریم، فعلا به صورت مقطعی با کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1136

به "کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده های دامی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید