یاری داور 2 اشتباه فاحش داشت، گل های عجیبی خوردیم

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی عصر دوشنبه پس از باخت 2 بر 1 تیمش برابر پیکان تهران در نشست خبری، ابتدای صحبتهای خود بیان کرد: تبریک می گویم به تیم پیکان، خسته نباشید به بازیکنان خودم، از بازیکنانم تشکر می کنم، به غیر از 5 دقیقه اول یعنی چیزی حدود 90 دقیقه ما فوتبال خوبی بازی کردیم.

یاری داور 2 اشتباه فاحش داشت، گل های عجیبی خوردیم

قلعه نویی در مورد گل های این بازی اظهار کرد: برای من در مورد گل هایی که خوردیم، مخصوصاً گل دوم جای تعجب است. یک توپ هایی توی دروازه نمی رفت که برای من جای تعجب است. من نمی توانم از بازیکنانم ایراد فنی بگیرم، توپ روی خط هم توی گل نمی رفت، گمان می کنم مسئله ای وجود داشت؛ ولی به هر حال به تیم پیکان تبریک می گویم و به بچه های خودمان هم خسته نباشید.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در راستای مشکل بازیکنانش و تعویض نکردن رنجبری با توجه به عدم گلزنی و اینکه یکی دو موقعیت را هم از دست داد، بیان کرد: وقتی تیم ایجاد موقعیت می نماید دیگر نیاز به تعویض نیست. تعویض مال آن موقعی است که شما تیمتان حالت هجومی ندارد، تیم داشت خیلی خوب هجومی بازی می کرد، ایجاد موقعیت می کرد، برای من هم تعجب است که پیمان چرا آن توپ ها را به گل تبدیل نکرد، سه تا موقعیت که یکی از این موقعیت ها روی خط بود؛ فوتبال است دیگر.

وی در مورد داوری این ملاقات هم بیان کرد: به نظر من یاری داور 2 اشتباه فاحش داشت، منتها باید دوباره فیلم را ببینیم. ولی یک توپ هم که خورد به دست رنجبری، دست نه باز بود و دست به بدن چسبیده بود، باید کارشناسان داوری نظر بدهند. به داوران هم خسته نباشید می گویم.

قلعه نویی در مورد گل های بازی چنین گفت: واقعاً من ماندم چرا آن توپ ها توی دروازه نرفت و گل دوم را چرا این شکلی خوردیم، در واقع غیر عادی بود؛ مساله فنی نبود.

وی در سرانجام اضافه کرد: به بازیکنان تیم پیکان، مهدی تارتار سرمربی تیم، کادرفنی و مدیرعامل پیکان تبریک می گویم و از همه بازیکنانم راضی ام، خیلی خیلی خوب فوتبال بازی کردند، ایجاد موقعیت کردند ولی من فکر می کنم که این توپ ها توی گل نمی رود، مشکل فنی نیست و نمی گردد از کسی ایراد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 769

به "یاری داور 2 اشتباه فاحش داشت، گل های عجیبی خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری داور 2 اشتباه فاحش داشت، گل های عجیبی خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید