گرم ترین شهر کانادا ویندسور در انتاریوویکتوریا در بریتیش کلمبیاسانشاین کوست در بریتیش کلمبیااوسویوس در بریتیش کلمبیاکلونا در بریتیش کلمبیا

به گزارش تور ارمنستان، ویندسور در انتاریو

فصل بهار با دمای روزانه 6 درجه در ماه مارس آغاز شده و در ژوئن به 25 درجه هم می رسد! تابستان ها بسیار گرم است. به گونه ای که دمای میانگین روزانه در جولای 28 درجه بوده و گاهی به 40 درجه هم می رسد. عملاً می توان گفت تابستان های این شهر نسبتاً گرم و سوزان بوده و حتی روزهای گرم ممکن است تا پاییز هم طول بکشند. پاییز نیز به همین سرعت بهار از راه می رسد و با 23درجه در سپتامبر آغاز شده و با 2درجه در دسامبر به انتها می یابد.

گرم ترین شهر کانادا ویندسور در انتاریوویکتوریا در بریتیش کلمبیاسانشاین کوست در بریتیش کلمبیااوسویوس در بریتیش کلمبیاکلونا در بریتیش کلمبیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علت این تغییر دماهای شدید و ناگهانی بین فصول، زمین های هموار اطراف ویندسور است. در بخش شمالی شهر هیچ کوهی وجود ندارد که مانع هجوم توده هوای قطبی خلیج هادسون گردد. همین توجیه برای بخش جنوبی هم صدق میکند و هموار بودن نواحی پایین خلیج مکزیک موجب هجوم توده هوای گرم از نواحی استوایی درفصل تابستان می گردد.

ویکتوریا در بریتیش کلمبیا

شهر ویکتوریا در جزیره ای به همین نام است که میانگین دمای سالانه اش 15 درجه می باشد. این ناحیه در جنوبی ترین بخش ایالت بریتیش کلمبیا و در مرز آمریکا واقع شده است و موقعیت نصف النهار آن 48 درجه شمالی است. دو فاکتور شدیداً موثر بر آب وهوای این محل وجود دارد.

اولین فاکتور این است که بخش های شمالی و شمال شرقی شهر توسط کوهستان های بلند سنگی محاصره شده که از ورود توده هوای سرد جلوگیری می نماید.

دومین فاکتور تاثیر شگرف اقیانوس آرام است. اطراف سواحل کانادا و آلاسکا، جریان های هوایی نسبتاً گرمی عبور می نمایند. بنابراین آب وهوای این ناحیه درطول سال نسبتاً معتدل و همانند جنوب انگلیس است. البته کمی گرمتر! مثلاً در دوماه سرد سال یعنی دسامبر و ژانویه، دمای روزانه 7درجه است.

چیلیوک در بریتیش کلمبیا

چیلیوک یکی از گرم ترین شهرهای کانادا واقع در استان بریتیش کلمبیا است. این شهر با کوه ها محاصره شده و دارای جاذبه های طبیعی زیادی ازجمله دریاچه ها و پارک های متعدد است. در این شهر همچنین می توانید فعالیت های مختلفی مانند کوه نوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری، سوارکاری و گلف هم تجربه کنید. تابستان های این شهر بسیار گرم است اما در زمستان ها دمای هوا به 2 تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. ویزای دانشجویی کانادا

سانشاین کوست در بریتیش کلمبیا

سانشاین کوست همانطور که از نامش پیدا است بیشتر از ونکوور نور آفتاب را تجربه می نماید. تابستان های این شهر گرم و زمستان ها معتدل هستند. این شهر تنها 40 دقیقه با قایق از ونکوور غربی فاصله دارد. بازارهای کشاورزان محلی، سواحر و جزیره های زیادی در این شهر وجود دارند.

اوسویوس در بریتیش کلمبیا

تابستان های طولانی و گرم و زمستان هی معتدل با دمای زیر 5 درجه سانتی گراد، شهر اوسویوس را در فهرست گرم ترین شهرهای کانادا قرار داده اند. این شهر کوچک در اوکانگان واقع در بریتیش کلمبیا قرار گرفته است. فعالیت های زیادی در این شهر می توان تجربه کرد؛ دوچرخه سواری، قایق سواری، گلف و حتی اسکی ازجمله این فعالیت ها هستند. خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

کلونا در بریتیش کلمبیا

شهر کلونا Kelowna گرم ترین زمستان ها وتابستان های آفتابی و داغی را نسبت به دیگر شهرهای دیگر کانادا تجربه خواهید کرد. دمای هوا در تابستان اغلب حدود 28 درجه سانتی گراد است.

میانگین تعداد روزهای در سال که شهر های کانادا دما بالا 30درجه سانتی گراد را تجربه می نمایند:

میانگین حداکثر دمای شهر های کانادا:

میانگین پایینترین دمای شهرهای کانادا:

منبع: currentresults.com

منبع: اینترنت
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 633

به "گرم ترین شهر کانادا ویندسور در انتاریوویکتوریا در بریتیش کلمبیاسانشاین کوست در بریتیش کلمبیااوسویوس در بریتیش کلمبیاکلونا در بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم ترین شهر کانادا ویندسور در انتاریوویکتوریا در بریتیش کلمبیاسانشاین کوست در بریتیش کلمبیااوسویوس در بریتیش کلمبیاکلونا در بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید