گل محمدی: می توانستیم از استوکس غرامت هم بگیریم

به گزارش تور ارمنستان، یحیی گل محمدی پس از برتری چهار بر صفر تیمش مقابل ویستا توربین در جام حذفی اظهار کرد: در نیمه اول انتظار چنین بازی نداشتم و باید مقداری به بازی سرعت می دادیم و باید پاس بیش تری در زمین حریف می دادیم، اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم تیم بهتر شد و بیش تر تحرک داشتند و بیش تر پاس دادند و توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم، اما ترکیب نیمه اول ما تغییرات زیادی داشت و اولین بار چنین ترکیبی را انتخاب کرده بودیم. تغییرات زیادی داشتیم و این باعث ناهماهنگی شد.

گل محمدی: می توانستیم از استوکس غرامت هم بگیریم

او ادامه داد: نفراتی که در نیمه دوم وارد زمین شدند، هماهنگی بیش تری داشتند. این بازی ها سخت است و تیم حریف معمولا فشرده دفاع می کند که این کار را سخت می کند. در هر صورت اختلاف تیم ها باهم بسیار کم شده است و این کار تیم ها را سخت می کند، اما خوشحالیم که پیروز شدیم و به مرحله بعدی رفتیم. گل های خوبی زدیم و باید خودمان را برای بازی با ذوب آهن آماده کنیم. زیاد فرصت نداریم و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم. از بچه ها تشکر می کنم که بازی خوبی انجام دادند. همه پیروزی های ما متعلق به هواداران است و این پیروزی را به آن ها تقدیم می کنیم.

گل محمدی درباره پرونده استوکس و شکایتش از پرسپولیس گفت: پرونده کالدرون سنگین بود، اما خوشبختانه بدهی او پرداخت شد و توانستیم پنجره را باز کنیم، اما هنوز مشکل بازیکنان تازه وجود دارد، چون آی تی سی آن ها باید صادر شود و این زمان می برد. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شد و نیم فصل اول را از دست داد، اما در هر صورت باید از آقای صدری تشکر کنیم، چون فراهم کردن این پول سخت بود، اما بالاخره مشکل حل شد.

او ادامه داد: استوکس هم تیم را ول کرد و به تعطیلات رفت و نیامد، اما متاسفانه شکایت علیه او صورت نگرفت و از آن طرف باشگاه آی تی سی او را صادر کرد که این بسیار کار بدی بود. در این پرونده می توانستیم از او غرامت بگیریم، اما اکنون باید برای کاری که نکردیم، پول دهیم. واقعا عجیب است و باید از او شکایت می شد. هر تعهدی اگر سر جای خودش انجام شود دیگر لازم به شکایت نیست و متاسفانه مسائل مالی گریبان گیر همه تیم هاست. در این بحث عجیب است که چرا شکایت نشد و باید این مساله پیگیری شود.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی درباره جذب رشید مظاهری گفت: این مسائل برآورد است و هر کسی بر اساس ذهنیتش اسمی را می برد. فعلا شش هفته تا خاتمه نیم فصل وقت وجود دارد و تمرکزمان روی بازی هاست. اصلا نمی خواهیم به جابجایی فکر کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1431

به "گل محمدی: می توانستیم از استوکس غرامت هم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: می توانستیم از استوکس غرامت هم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید