گوشی هوآوی میت 50 با باتری خالی قادر به تماس و ارسال پیامک خواهد بود!

به گزارش تور ارمنستان، انتظار می رود که هوآوی پس از رونمایی از گوشی هوشمند P50 از سری گوشی های میت 50 در سال 2022 رونمایی کند.

گوشی هوآوی میت 50 با باتری خالی قادر به تماس و ارسال پیامک خواهد بود!

به گزارش خبرنگاران، هوآوی این روز ها از دسترسی به زنجیره تامین ایالات متحده از جمله گوگل منع شده است و به علت قوانین صادرات ایالات متحده نمی تواند تراشه های پیشرفته خریداری کند. اما این امر هوآوی را از توسعه سیستم عامل هامونی خود (که اکنون نسخه 3.0 از آن ارائه شده است) و استفاده از تراشه های اسنپدراگون کوالکام که برای استفاده با سیگنال های 4G بهینه سازی شده اند، منع ننموده است.

با وجود این محدودیت ها، هوآوی همچنان به ارائه نوآوری های خود در زمینه فناوری ادامه می دهد. به گفته یک منبع مطلع در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت 50 به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز به وسیله تلفن همراه خود تماس برقرار نمایند. این ویژگی که در سیستم عامل HarmonyOS 3.0 ارائه می گردد، از قبل روی گوشی های میت 50 نصب خواهد شد.

کاربران علاوه بر برقراری تماس در هنگام تمام شدن باتری، می توانند پیغام های متنی ارسال نموده و اسناد و کد ها را اسکن نمایند. در حال حاضر قابلیت Extreme Battery Saver در بعضی از گوشی های پیکسل گوگل نیز وجود دارد. هنوز به طور دقیق تعیین نیست که هوآوی میخواهد چگونه این کار را انجام دهد. ممکن است علاوه بر باتری اصلی، یک باتری کوچک برای این کار در نظر گرفته گردد. این قابلیت در شرایط اضطراری که باتری گوشی شما به صفر درصد رسیده است، بسیار مفید خواهد بود.

در حال حاضر هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به کاربران خود این امکان را می دهند تا در صورت لزوم مصرف باتری دستگاه خود را کاهش دهند. در سیستم عامل iOS کاربران می توانند با مراجعه به قسمت Settings > Battery حالت Low Power Mode را فعال نمایند و تا زمانی که بتوانند دستگاه خود را به طور کامل شارژ نمایند، فعالیت پس زمینه مانند بارگیری ها را متوقف نمایند.

کاربران اندروید نیز می توانند با مراجعه به Settings > Battery > Battery Saver مصرف باتری دستگاه خود را کاهش دهند. این قابلیت تم تیره را فعال می نماید و بعضی از فعالیت های پس زمینه، جلوه های بصری، ویژگی های خاص و اتصالات شبکه را محدود می نماید. در گذشته، گوگل در گوشی های پیکسل خود با استفاده از Extreme Battery عمر باتری را تا 48 ساعت را ارتقا داده است.

ویژگی Extreme Battery Saver به گوشی های پیکسل گوگل یاری می نماید تا در مواقع اضطراری تا 48 ساعت دوام بیاورند. این حالت به طور اتوماتیک برنامه های فعال را فقط به موارد ضروری محدود می نماید و به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های دیگری را که می خواهند فعال باشند را انتخاب نمایند و بقیه برنامه ها غیرفعال خواهند شد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1528

به "گوشی هوآوی میت 50 با باتری خالی قادر به تماس و ارسال پیامک خواهد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوآوی میت 50 با باتری خالی قادر به تماس و ارسال پیامک خواهد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید