بازسازی ویلا: بازسازی خانه: آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در خرم آباد

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در خرم آباد خبر داد.

بازسازی ویلا: بازسازی خانه: آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در خرم آباد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، سید امین قاسمی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در شهرستان خرم آباد خبر داد.

وی مطرح نمود: از جمله موارد شاخص در این عملیات بازسازی می توان به حذف الحاقات، اجرای دیوار، کاشی کاری با استفاده از مصالح سنتی و متناسب با ساختار بنا اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان مطرح نمود: اعتبار مورد نیاز به منظور اجرای این پروژه از محل اعتبارات ابلاغی ملی و اشتغال پایدار تأمین شده است.

قاسمی گفت: حمام کوچک یا آقا رحیم مربوط به دوره قاجار است که در خرم آباد، محله پشت بازار واقع شده است و این اثر در تاریخ 24 اسفند 1383 با شمارهٔ ثبت 11757 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1284

به "بازسازی ویلا: بازسازی خانه: آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی خانه: آغاز فصل سوم عملیات بازسازی حمام تاریخی کوچک در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید