بازار وکیل شیراز نونوار می گردد

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای پروژه بزرگ بازسازیی بازار وکیل شیراز اطلاع داد و گفت: بازسازی این بازار تاریخی و ارزشمند از محل مسئولیت اجتماعی نفت و با اعتبار یک صد میلیارد تومان به زودی انجام می گردد.

بازار وکیل شیراز نونوار می گردد

خبرنگاران: محمد ثابت اقلیدی امروز، 23 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از بازار وکیل با بیان اینکه هم اکنون مقدمات پروژه بزرگ بازسازیی بازار وکیل در حال اجرا است، اضافه کرد: با توجه به گستردگی پروژه و حساسیت های موجود بازسازی بازار وکیل شیراز با سرعت و دقت در دستور کار قرار گرفته است و با الهام از 14 ائمه معصوم در قالب 14 پروژه انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: هم اکنون بازسازی اردو بازار، بازار حاجی، بازار نو (وکیل شمالی)، سرای گمرک، سرای احمدی، سرای روغنی و سرای فیل در این پروژه بازسازیی در نظر گرفته شده است.

ثابت اقلیدی گفت: برای بازسازی اماکن مذکور مناقصه اجرا شده و بعضی پروژه ها در شرف انعقاد قرارداد و بعضی هم منعقدشده است و به زودی بازسازی این آثار صورت می گیرد و مناقصه 7 پروژه بعدی هم به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازار وکیل در تاریخ 17 تیرماه 1351 به شماره 924 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1711

به "بازار وکیل شیراز نونوار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار وکیل شیراز نونوار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید