آموزش راهکارهای مقابله با سندرم خستگی در رادیو

به گزارش تور ارمنستان، تهران (پانا) - برنامه با هم حرف بزنیم از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی پخش می گردد و روز یکشنبه 18 مهر ماه به موضوع سندرم خستگی می پردازد.

آموزش راهکارهای مقابله با سندرم خستگی در رادیو

به گزارش روابط عمویم رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، سردبیر و تهیه کننده برنامه در این باره می گوید: این برنامه رادیویی با موضوع موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می گردد و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه مخاطبین است. البته زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای مخاطبین عام کاربردی باشد. آنالیز اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و ... از دیگر موضوعاتی است که برنامه با هم حرف بزنیم به آن می پردازد.

وی ادامه می دهد: روز یکشنبه 18 مهر به موضوع سندرم خستگی بعد از کرونا با حضور دکتر محمدجواد پرورش (روانپزشک) می پردازیم. روز دوشنبه 19 مهر موضوع گوش دادن فعال با حضور دکتر علی منصوبی فر (روانشناس) مورد آنالیز قرار می گیرد. روز سه شنبه 20 مهر با توجه به بزرگداشت حافظ، موضوع برنامه به شعر درمانی اختصاص دارد که دکتر حافظ باجغلی در این باره صحبت می نماید. روز چهارشنبه 21 مهر به موضوع سیکل های خواب با حضور دکتر لیلا امامی (فلوشیب خواب) پرداخت می گردد.

این برنامه در قالب مجله تخصصی به گویندگی لیلا رحیمیان پخش می گردد. یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می گردد که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و پنج دقیقه از رادیو سلامت پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1244

به "آموزش راهکارهای مقابله با سندرم خستگی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش راهکارهای مقابله با سندرم خستگی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید