اتمام فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران: فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه با تخریب پنج واحد مسکونی فاز نخست طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه به اتمام رسید، گفت: طرح توسعه حرم مطهر طرح اولویت دار مدیران اجرایی شهرستان در سال 93 است.

اتمام فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه

حسین اسماعیلیان در حاشیه بازگشایی پنج واحد مسکونی در طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آستانه اشرفیه، با تقدیر از مساعدت های استاندار گیلان در راستای تأکیدات وی برای پیشبرد طرح توسعه حرم مطهر، اظهار کرد: طرح توسعه حرم مطهر طرح اولویت دار مدیران اجرایی شهرستان در سال 93 است.

وی با اشاره به جلسات فشرده و متعدد برگزار گردیده در ارتباط با طرح توسعه حرم مطهر، اضافه کرد: با جلسات متعددی که در دو ماه اخیر برگزار گردید برای نخستین بار شاهد پیشرفت پروژه طرح توسعه بعد از مدت ها هستیم.

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: با کوشش هایی که صورت می گیرد این پروژه تا انتها سال 94 به اتمام می رسد.

طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف(ع) اولویت اصلی شهرداری آستانه در 93 است

شهردار آستانه اشرفیه در ادامه در ارتباط با تخریب 5 واحد مسکونی اظهار کرد: این املاک در حریم بلوار 35 متری طرح توسعه حرم مطهر قرار دارند که شهرداری آستانه اشرفیه با خرید این واحدهای مسکونی جهت بازگشایی جهت طرح توسعه اقدام به تخریب این واحدها کرد.

علی شفیعی با اشاره به اینکه بازگشایی معابر طرح توسعه حرم مطهر در اولویت فعالیت های شهرداری در سال 93 است، اضافه کرد: امیدواریم که تا انتها اردیبهشت با تخریب سه واحد مسکونی دیگر تا 550 متر از طرح توسعه حرم پیشروی کنیم که عملاً با این کار فقط 350 متر تا رینگ اصلی طرح توسعه حرم مطهر باقی می ماند.

وی به مساعدت 5 میلیارد ریالی استانداری که تا تاریخ 18 فروردین در سه مرحله به حساب شهرداری آستانه اشرفیه واریز شد اشاره نمود و گفت: با دریافت این مبلغ توانستیم دو واحد تجاری و هفت واحد مسکونی را که در طرح قرار داشتند تخریب و بازگشایی کنیم.

شهردار آستانه اشرفیه توضیح داد: به دلیل اهمیت این پروژه آخرین فعالیت سال گذشته شهرداری آستانه اشرفیه، تخریب یک واحد مسکونی و در سال جدید تملک و تخریب دو باب واحد تجاری و 5 واحد مسکونی در راستای بازگشایی جهت طرح توسعه حرم مطهر، مربوط می شد.

شفیعی از همکاری ویژه استاندار گیلان، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، اسماعیلیان فرماندار آستانه اشرفیه، مدیرعامل شرکت توسعه عمران حرم مطهر، همدلی و همیاری اعضای شورای شهر اسلامی، پرسنل شهرداری و مردم آستانه اشرفیه در اجرای این طرح تقدیر کرد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 375

به "اتمام فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید