اثر مشترک ارکستر ایرانی و سفارت اتریش منتشر شد

به گزارش تور ارمنستان، تهران (پانا) - انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران به مناسبت روز جهانی کودک در همکاری با ارکستر خصوصی ایستگاه، اثری مشترک را منتشر کرد.

اثر مشترک ارکستر ایرانی و سفارت اتریش منتشر شد

قطعه Auf einem Baum ein Kuckuck saß … (فاخته روی درخت نشسته) به سفارش و با همکاری انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران به وسیله خصوصی ارکستر ایستگاه اجرا شد.

در بیانیه مشترک انجمن فرهنگی سفارت اتریش در تهران و مؤسسه ایستگاه درباره این همکاری آمده: صلح و آزادی آرزو های ذاتی و بالقوه هر زبان و فرهنگ است. این آهنگ فرا رسیدن بهار را زمانی که صدای پرنده فاخته در جنگل شنیده می گردد جشن می گیرد. حال، با شنیدن صدای بچه ها، فرصتی برای ما فراهم می گردد تا درباره امید و صلح بیندیشیم.

علاقمندان می توانند نسخه صوتی این اثر و موزیک ویدئوی آنرا با آهنگسازی و تنظیم آرش سعیدی و نیما رمضان در تمام پلتفرم های جهانی گوش و دانلود نمایند.

ارکستر خصوصی ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی پیش تر در اجرا هایی مشترک با ریچارد کلایدرمن و ناصر چشم آذر روی صحنه رفته است و در تور اجرا های اروپایی خود که در ستایش صلح جهانی است، برنامه هایی را تدارک دیده که جزییات آن به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1314

به "اثر مشترک ارکستر ایرانی و سفارت اتریش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثر مشترک ارکستر ایرانی و سفارت اتریش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید