معرفی دیدنی های سارایوو در سفر به بوسنی هرزگوین

به گزارش تور ارمنستان، سارایوو یکی از شهرهای زیبا در بوسنی هرزگوین است این شهر دارای جذابیت های توریستی بسیار زیادی است و از سوی گردشگران زیادی مورد توجه قرار می گیرد این شهر پر جاذبه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که در جنوب شرقی اروپا واقع شده است رویدادهای تاریخی متعددی که در سال های اخیر در این منطقه اتفاق افتاده است امروزه ارزش تاریخی و توریستی آن را بیشتر نموده است و از این حیث دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. این شهر گردشگری در سال های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است و با وجود اینکه در طول تاریخ صدمات زیادی دیده است هنوز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و با اهمیت می باشد این شهر مرکز رسمی بوسنی هرزگوین است و در شمار بزرگ ترین شهرهای این منطقه واقع شده است که هر ساله گردشگران زیادی را نیز به خود جذب می نماید. سفر به این شهر می تواند برای شما گردشگران تجربیات متعددی را به همراه داشته باشد در سفر به این منطقه می توانید جاذبه های بسیار زیبایی را مشاهده کنید که در ادامه این بخش نیز دیدنی های مهم سارایوو آشنا خواهید شد. اطلاعات گردشگری که درباره این منطقه وجود دارد می تواند شما را با یکی دیگر از جاذبه های توریستی بکر و پر جاذبه در جهان آشنا کند این شهر دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی است و با آشنایی با چنین جاذبه هایی می توانید تجربه ای منحصر به فرد به دست آورید.

معرفی دیدنی های سارایوو در سفر به بوسنی هرزگوین

تماشای های مهم سارایوو را بشناسید:

سارایوو یکی از مهم ترین شهرهای واقع در بوسنی هرزگوین است جاذبه های این شهر دارای ارزش تاریخی و طبیعی هستند شما در سفر به این منطقه می توانید از مراکز خرید نو، کلیساها، بناهای تاریخی، آبشارها و دیر جاذبه های زیبا بازدید کنید.

کلیسای جامع جیسوس هارت:

این کلیسای زیبا در شمار یکی از مهم ترین جاذبه های سارایوو واقع شده است و یکی از بناهای تاریخی مهمی است که در این شهر می توانید از آن بازدید کنید این کلیسا در سال 1889 ساخته شده است و به دلیل معماری برجسته خود مورد توجه خیلی از گردشگران قرار می گیرد درباره نحوه ساخت و دلیل برپایی این کلیسا روایت های مختلفی نقل شده اند عده ای اذعان دارند که وانکاز بعد از بیماری اشمیت او را به سارایوو منتقل می نماید و او نیز با برپایی این کلیسا یک اثر زیبا از خود به جای می گذارد که امروزه به عنوان یکی از مکان های توریستی در این شهر تیدیل شده است. اشمیت 38 سال در این شهر زندگی کرد و از دیدگاه همه یکی از پادگاری های باشکوهی که از خود بر جای گذاشته است همین کلیسای زیبا است. شما علاقه مندان نیز با بازدید از این کلیسا به ارزش های معماری آن پی می برید بنابراین اگر از علاقه مندان به این کلیسا هستید می تواند همه روزه برای بازدید از آن بروید. و با سنت های مذهبی آن ها بیشتر آشنا شوید این کلیسا در شمار یکی از تماشای های سارایوو قررار دارد.

اسکاکاواک:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی و توریستی هستید توصیه می کنیم تا به یکی از مرتفع ترین آبشارهایی که در بالکان واقع شده است سفر کنید این آبشار 98 متر ارتفاع دارد و از مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی برای گردشگران خود برخوردار می باشد. از زیبایی های مهم این آبشار می توان به طبیعت زیبایی که اطراف آن را احاطه نموده است اشاره کرد این آبشار دارای مراتع زیبای جنگلی است بعلاوه نزدیکی این آبشار به شهر موجب شده است تا بازتماشامایندگان و مسافران راحت به این منطقه سفر نمایند و از ززبایی های آن لذت ببرند. برای شما علاقه مندان و بازتماشامایندگان برترین زمان سفر فصل های پاییز و بهار است در این فصل ها شما می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی تماشا کنید. تجربه سفر به این منطقه از سارایوو برای خیلی از گردشگران مجذوب کننده است به ویژه اینکه سفری گروهی به این منطقه داشته باشید.

تونل جنگی سارایوو:

این تونل یکی دیگر از تماشای های سارایوو برای گردشگران است و همانطور که از نام آن پیدا است یک منطقه جنگی و تونل مانند است شما بازدید از این موزه می توانید تاریخ گذشته این منطقه را بهتر بشناسید و با روایت هایی که در طول تاریخ داشته است بیشتر آشنا شوید. این منطقه جنگی در سال 1990 و زمانی که مردمان این شهر در محاصره کامل بوده اند به وجود آمده است این شهر در طول سال های جنگ آسیب های زیادی را تحمل نموده است و یکی از مهم ترین مراکز جنگی در آن دوران بوده است. در تمام سال های جنگی تونل جنگی این منطقه یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط بوده است از این تونل برای انتقال غذا و اسلحه های جنگی استفاده می شده است. در آن دوران این تونل نقش بسیار مهمی در ارتباطات این منطقه داشته است و در واقع یک منبع امید برای آن ها بوده است.

سیتی سنتر سارایوو:

اگر از علاقه مندان به گشت و گزار در فروشگاه های مدرن و به روز هستید بهتر است سری به سیتی سنترهای شهر بزنید این مراکز خرید و فروشگاه های به روز و مدرن برای قدم زدن بسیار مناسب هستند و می توانید با مراجعه به این مراکز یک روز پر خرید و مجذوب کننده داشته باشید. این مراکز در سال 2014 راه اندازی شده اند و شامل 80 فروشگاه گوناگون می باشند مساحت این فروشگاه ها نیز بسیار زیاد است در بسیاری از این فروشگاه ها اشیای گران قیمت به فروش می رسند.

شما در سفر خود به کشور بوسنی هرزگوین می توانید از جاذبه های مختلفی تماشا کنید آشنایی با مکان های تماشای بوسنی هرزگوین در لینک می توانید مجذوب کنندهیت های بیشتری از این منطقه را بشناسید و با مهم ترین شهرهای آن نیز آشنا شوید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1513

به "معرفی دیدنی های سارایوو در سفر به بوسنی هرزگوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دیدنی های سارایوو در سفر به بوسنی هرزگوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید