ارسال پیغام ناپدید شونده در اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد

به گزارش تور ارمنستان، فیسبوک در آخرین بروزرسانی خود یکی از ویژگی های مشابه و موجود در اسنپ چت را معرفی و در اختیار کاربران بعضی کشورها قرار داد.

ارسال پیغام ناپدید شونده در اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، حالت Vanish Mode ویژگی جدیدی است که پس از ارسال عکس، پیغام صوتی، ایموجی و استیکر و رویت شدن توسط دریافت نماینده، همه پیغام ها را فورا حذف می نماید.

در واقع برای حفظ حریم خصوصی، پس از آنکه طرف مقابل پیغام های ارسال شده را دریافت کرد؛ دیگری اثری از پیغام ها باقی نمی ماند و ناپدید می شوند.

طی دو ماه گذشته بعضی کاربران این بروزرسانی را دریافت نموده اند. کاربران اینستاگرام نیز در دایرکت مسج می توانند از این ویژگی یاری بگیرند تا عکس ها و ویدیوها پس از مشاهده، حذف شوند.

حالت Vanish Mode شبیه به مکالمه مخفی یا سکرت چت است که امکان رمزنگاری سرتاسری مصاحبه را فراهم می نماید. البته این حالت جدید طوری طراحی شده که پس از مشاهده، موارد ارسال شده برای همواره حذف می شوند. وقتی کاربر از صفحه چت، اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام و فیسبوک با ارسال نوتیفیکیشن به ارسال نماینده اطلاع رسانی می نمایند.

استفاده از این ویژگی جدید اختیاری است و کاربران می توانند با توجه به علاقمندی و احتیاج خود، حالت Vanish Mode را فعال یا غیرفعال نمایند. وقتی این حالت جدید فعال باشد، مسنجر فیسبوک و اینستاگرام در خصوص آن به کاربر اطلاع رسانی می نماید. در نتیجه وی متوجه می گردد که حالت ناپدید شدن پیغام ها فعال است.

در حال حاضر این حالت جدید تنها برای چت های دو نفره قابل استفاده است و در گروه های چند نفره هنوز فعال نشده است. کاربران فیسبوک می توانند در خصوص چت هایی که این حالت روی آنها فعال است به فیسبوک گزارش ارسال نمایند یا چنین چت هایی را مسدود نمایند.

کاربران برای استفاده از این حالت جدید باید آخرین نسخه اپلیکیشن های مسنجر فیسبوک و اینستاگرام را دریافت نمایند. البته این قابلیت جدید در حال حاضر در دسترس کاربران آمریکا، کانادا، مکزیک، پرو، بنگلادش و بعضی دیگر از کشورها قرار گرفته است؛ ولی به زودی کلیه کاربران می توانند آخرین بروزرسانی پیغام رسان های محبوب را دریافت نموده و از حالت جدید استفاده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 719

به "ارسال پیغام ناپدید شونده در اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیغام ناپدید شونده در اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید