اعلام آرای انضباطی مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال تهران

به گزارش تور ارمنستان، خبرگزاری خبرنگاران-کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال را صادر کرد. به گزارش سرویس ورزشی خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته انضباطی در ملاقات دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که 26 اسفند 1400 برگزار گردید، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

اعلام آرای انضباطی مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال تهران

بعلاوه باشگاه پرسپولیس به علت مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به علت بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به علت مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

بعلاوه کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1463

به "اعلام آرای انضباطی مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آرای انضباطی مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید