تور ارزان مالزی: افزایش هفتاد درصدی حجم تجارت ایران و مالزی

به گزارش تور ارمنستان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان توسعه تجارت مالزی از علاقه مندی کشورش به توسعه روابط تجاری تهران - کوالالامپور اطلاع داد.

تور ارزان مالزی: افزایش هفتاد درصدی حجم تجارت ایران و مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، حجم تجارت تهران و کوالالامپور در ده ماهه نخست سالجاری میلادی به بیش از هفتاد درصد افزایش یافته است. رئیس سازمان توسعه تجارت مالزی در ملاقات با سفیر کشورمان ضمن اشاره به افزایش هفتاد درصدی حجم تجارت میان ایران و مالزی در ده ماهه نخست سالجاری میلادی از علاقمندی کشورش برای ایجاد فرصت های تازه تجاری، سرمایه گذاری و توسعه روابط تجاری دو جانبه تهران - کوالالامپور اطلاع داد.

محمد مصطفی عبدالعزیز توسعه همکاری های متقابل با سازمان توسعه تجارت ایران را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: روابط دو کشور در قالب مناسبات دو جانبه و چند جانبه مانند دی هشت ظرفیت های بسیاری را در بر دارد. علی اصغر محمدی نیز در این ملاقات با اشاره به عزم دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کشور های آسیایی و اسلامی؛ توسعه مناسبات مالی با مالزی را به عنوان بخشی از رویکرد نگاه به شرق در سیاست خارجی ایران، مورد تاکید قرار داد. سفیر کشورمان با استقبال از تبادل هیات های تجاری و شرکت در نمایشگاه های تجاری دو کشور؛ نهایی سازی موافقتنامه تعرفه ترجیحی را گامی مهم برای ارتقاء روابط تجاری دو کشور بیان نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1295

به "تور ارزان مالزی: افزایش هفتاد درصدی حجم تجارت ایران و مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: افزایش هفتاد درصدی حجم تجارت ایران و مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید