الهام علی اف: پاشینیان محصول جورج سوروس است، فروپاشی شوروی از قره باغ شروع شد

به گزارش تور ارمنستان، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با انتقاد از کوشش های نخست وزیر ارمنستان برای استقلال منطقه مورد مناقشه قره باغ اظهار داشت که این ایده ها ریشه در دخالت های گذشته جورج سوروس میلیاردر آمریکایی در منطقه دارد.

الهام علی اف: پاشینیان محصول جورج سوروس است، فروپاشی شوروی از قره باغ شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز پنج شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی روسیه، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان را محصول جورج سوروس خواند.

الهام علی اف با اشاره به اتفاقاتی که منجر به فروپاشی شوروی و بروز مسائل کنونی در منطقه شد، گفت: من همواره گفته ام که پاشینیان محصول جورج سوروس [میلیاردر آمریکایی و راهنمایی کننده انقلاب های مخملی در چندین کشور] است و فکر می کنم که همه در این زمینه با من موافق باشند.

وی اعلام کرد: سقوط اتحاد جماهیر شوری با جدایی طلبی ناگورنو-قره باغ شروع شد. این یک جرقه برای سقوط بود. خیلی ها دیگر اعتراضات خیابانی آن موقع را از یاد برده اند و فراموش نموده اند که چه کسی این اعتراضات را سازماندهی می کرد و چه کسی پشت آنها بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 610

به "الهام علی اف: پاشینیان محصول جورج سوروس است، فروپاشی شوروی از قره باغ شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهام علی اف: پاشینیان محصول جورج سوروس است، فروپاشی شوروی از قره باغ شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید