اولین گشت مشترک جدید ترکیه و روسیه در ادلب سوریه انجام شد

به گزارش تور ارمنستان، وزارت دفاع روسیه از انجام شدن اولین گشت مشترک این کشور با ترکیه در استان ادلب سوریه اطلاع داد.

اولین گشت مشترک جدید ترکیه و روسیه در ادلب سوریه انجام شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار بیانیه ای از برگزاری اولین گشت مشترک این کشور با نیروهای ترکیه در استان ادلب سوریه اطلاع داد.

صبح امروز مسکو اعلام نموده بود که بر اساس سند جدیدی که مقامات نظامی روسیه و ترکیه در آنکارا امضا نموده اند، نظامیان دو کشور گشت زنی های مشترک را مجددا در ادلب بزودی شروع خواهند کرد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که اولین گشتی مشترک در نزدیکی جاده M4 در منطقه کاهش تنش در ادلب انجام شد و این گشت به دلیل تحریکات از قبل برنامه ریزی شده گروه های مسلح افراطی که تحت کنترل ترکیه نیستند، مختصر برگزار گردید.

گشتی مشترک روسیه و ترکیه در ادلب- امروز

طبق این بیانیه تروریست ها کوشش کردند تحریکات خود را اجرایی نمایند. برای همین ساکنان منطقه را سپرانسانی خود قرار دادند حتی زنان و بچه ها را.

روسیه در این بیانیه اشاره نموده است که به طرف ترک، زمان و فرصت کافی برای دور کردن گروه های تروریستی و تضمین امنیت گشت های مشترک در جاده ام-4 داده شده است.

گشت امروز از روستای ترنبه در دو کیلومتری شهر سراقب در شرق شهر ادلب (مرکز استان ادلب) شروع شد و قرار بود که به روستای عین الحور ختم گردد.

به دنبال افزایش تنش ها میان روسیه و ترکیه درباره ادلب که بعد از پیشروی های ارتش سوریه در این منطقه به وجود آمد، پوتین و اردوغان اخیرا بر سر آتش بس مجدد در این منطقه به توافق رسیدند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 261

به "اولین گشت مشترک جدید ترکیه و روسیه در ادلب سوریه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گشت مشترک جدید ترکیه و روسیه در ادلب سوریه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید