ایده بایدن برای جلوگیری از اخراج ایمنی شناس معروف آمریکایی توسط ترامپ

به گزارش تور ارمنستان، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نمود بهترین راه برای جلوگیری از اخراج رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا که به شدت مورد خشم رئیس جمهور کنونی کشورش واقع شده، رأی دادن به یک رئیس جمهور جدید توسط رأی دهندگان است.

ایده بایدن برای جلوگیری از اخراج ایمنی شناس معروف آمریکایی توسط ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز دوشنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا خاطرنشان کرد که بهترین راه برای جلوگیری از اخراج آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا توسط دونالد ترامپ این است که ترامپ در انتخابات فردا از قدرت برکنار گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بایدن در واکنش به تهدیدات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر اخراج آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا خاطرنشان کرد: من یک ایده بهتر دارم: من را انتخاب کنید تا دکتر فائوچی را در سمتش حفظ کنم و همه با هم ترامپ را اخراج کنیم!

رئیس موسسه حساسیت و بیماری های عفونی آمریکا که یکی از دانشمندان معروف این کشور در حوزه ایمنی شناسی به شمار می رود، اخیراً در مصاحبه با واشنگتن پست اعلام نموده که از دیدگاه بهداشت عمومی جو بایدن مقابله با اپیدمی ویروس کرونا را جدی گرفته است اما زاویه نگاه ترامپ متفاوت است و صرفاً به دنبال راه اندختن اقتصاد و بازگشایی کشور است.

متعاقباً سخنگوی کاخ سفید به شدت به فائوچی حمله کرد و با غیرقابل قبول و هنجارشکنانه خواندن اظهارات فائوچی، گفت: او به جای انجام وظیفه خود از رئیس جمهور در رسانه انتقاد نموده و رویکرد سیاسی خود را به وسیله تقدیر از رقیب رئیس جمهوری نشان داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 699

به "ایده بایدن برای جلوگیری از اخراج ایمنی شناس معروف آمریکایی توسط ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده بایدن برای جلوگیری از اخراج ایمنی شناس معروف آمریکایی توسط ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید