برانکو: فقط بازیکنان شایسته در تیم ملی عمان بازی می نمایند، کوشش می کنیم چیزهای زیادی را تغییر دهیم

به گزارش تور ارمنستان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان گفت که با حضور او فقط بازیکنان شایسته در این تیم به میدان خواهند رفت.

برانکو: فقط بازیکنان شایسته در تیم ملی عمان بازی می نمایند، کوشش می کنیم چیزهای زیادی را تغییر دهیم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، امروز (چهارشنبه) مراسم معارفه رسمی برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان در این کشور برگزار گردید و سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس در یک نشست خبری، جوابگوی سوالات خبرنگاران عمانی بود. در این مراسم، دستیاران برانکو یعنی زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ و ایگور پانادیچ هم حضور داشتند.

برانکو در این نشست خبری گفت: خوشحالم که بخشی از پروژه فوتبال عمان هستم. من تأیید می کنم که در اینجا ساختاری بسیار خوب فعالیت می نماید و کادر حرفه ای و فنی بسیار خوبی کار می نماید. ما اهداف کوتاه مدت و بلندمدت زیادی داریم که روی آنها کار می کنیم، به ویژه صعود به مراحل نهایی جام جهانی و جام ملت های آسیا. ما کوشش می کنیم که تغییری کیفی در تیم ملی ایجاد کنیم و چیزهای زیادی را تغییر دهیم، از جمله آوردن استعدادهای جوان به تیم ملی.

وی با اشاره به تجربیات بالای خود گفت: می خواهم تأکید کنم که تجربه کافی را برای این شغل دارم. نه فقط در ایران، بلکه در کرواسیِ سال 1998. همچنین باید بگویم بازیکنان عمانی را دیدم و می دانم آنها استعدادهای خوبی دارند که می توانند نتایج خوبی رقم بزنند. ما انگیزه داریم تا به دستاوردهای خوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی عمان با بیان اینکه کادر فنی او قرار است در حوزه آموزش و تربیت مربیان کار کند، در مورد دعوت از بازیکنان با رده های سنی مختلف به تیم ملی عمان گفت: فقط بازیکنان شایسته در تیم ملی بازی می نمایند و سن به اندازه توانایی های فنی مهم نیست.

برانکو همچنین درباره خداحافظی علی الحبسی، دروازه بان باتجربه تیم ملی عمان از بازی های ملی توضیح داد: بدون شک بازیکن باتجربه ای مانند او برای هر تیمی مهم است. من با الحبسی تماس می گیرم و کوشش می کنم که او را برای بازگشت به تیم ملی قانع کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 134

به "برانکو: فقط بازیکنان شایسته در تیم ملی عمان بازی می نمایند، کوشش می کنیم چیزهای زیادی را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: فقط بازیکنان شایسته در تیم ملی عمان بازی می نمایند، کوشش می کنیم چیزهای زیادی را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید