تور کوبا: برترین رستوران های دریایی در هاوانا

به گزارش تور ارمنستان، خرچنگ های تازه، شاه میگو، هشت پا و ماهی آماده شده از طریق آشپزهای ماهر چنان وسوسه کننده هستند که حتی اگر عاشق غذای دریایی نباشید، نمی توانید به سادگی از آن ها بگذرید.

تور کوبا: برترین رستوران های دریایی در هاوانا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر به شهر هاوانا در کشور کوبا سفر کردید و به غذاهای لذیذ دریایی هم علاقه داشتید، بد نیست فهرست ما از رستوران های دریایی برتر این شهر را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تجربه غذایی خود را در سفرتان رقم بزنید. تمام مواد اولیه به کار رفته در رستوران ها با توجه به موقعیت دریایی هاوانا، تازه و با کیفیت هستند و هنر آشپزهای قهار نیز آن ها را تبدیل به خوراکی های وسوسه کننده ای می کند.

1. آمیگوس دل مار

رستوران آمیگوس دل مار (Amigos del Mar) در دهانه رود آلمندارس (Almendares) قرار داشته و به دریا مشرف است. این رستوران با وسایل ماهیگیری مختلفی تزئین شده و نامش که معنی دوستان دریا را می دهد، یادآور تحقق رویای عاشقان واقعی دریا است. تراس رو باز رستوران با زیباترین منظره ها اقیانوسی و جامعه ماهیگیران دورش لذتی تکرار نشدنی را به غذاهای خوشمزه دریایی تان اضافه می کند. مشتریان این رستوران امکان یک قایق سواری کوتاه یا ماهیگیری را هم دارند.

2. دُونده لیس

رستوران دونده لیس (Donde Lis) در محله قدیمی هاوانا، هم غذاهای کوبایی و هم غذاهای بین المللی را به مهمانان ارائه می کند. فهرست غذاهای دریایی داخل منوی اینجا بسیار بلند است. از سوپ های خوشمزه و سایر پیش غذاها گرفته تا گوشت هشت پا و چیپس مالانگا، رستوران دونده لیس برای هر کسی که عاشق غذایی دریایی باشد، گزینه جذابی ارائه می کند. پیشنهادهای ما خرچنگ آمریکایی و غذای دریایی گریل شده است. گران ترین غذای داخل منو حدود 20 دلار تمام می شود!

3. اِل لیتورال

رستوران ال لیتورال (El Litoral) با طراحی داخلی شبیه به یک کشتی و منظره شگفت انگیز اقیانوس، یکی از بهترین مقاصد برای صرف غذای دریایی در هاوانا به شمار می رود. این رستوران بر خلاف سایر تأسیساتی که محصولات خود را از ماهیگیران محلی تهیه می کنند، برای خود انباری مخصوص ماهی و غذاهای دریایی داشته و آن ها را در قایقی که متعلق به خود خانواده صاحب رستوران است نگه می دارند.

4. اِل تمپلته

رستوران ال تمپلته (El Templete) مشرف به خلیج هاوانا بوده و به ترکیب هنرهای بصری و هنر آشپزی می پردازد. این رستوران هر ماه مجموعه متفاوتی از هنرمندان تجسمی را به نمایش می گذارد که هر کدام با الهام از یک غذا یا مواد اولیه آن خلق شده اند. سر آشپز ال تمپلته نیز منوی ماه را حول موضوع نمایشگاه هنری طراحی می کند. منوی دریایی اینجا شامل بهترین انواع ماهی بومی یا میگو و خرچنگ می شود.

5. آبانا میا سون

رستوران آبانا میا سون (Habana Mía 7) یک غذاخوری حرفه ای با بهترین غذاهای دریایی شامل خوراکی های لذیذی چون خرچنگ کبابی یا میگو، ماهی سفید، هشت پا و غیره است. اینجا هم مانند سایر هم رده های خود منظره ها زیبایی از اقیانوس آرامش بخش را به مشتریان هدیه می کند و از هتل های کوهیبا (Cohíba) و ریویرا (Riviera) فاصله اندکی دارد.

6. ویستامار

رستوران ویستامار (Vistamar) با منظره دل انگیزی از اقیانوس و طراحی داخلی شیک، مکانی دوست داشتنی برای صرف یک وعده غذای خوشمزه یا یک نوشیدنی معمول کوبایی محسوب می شود. پیش غذاهای دریایی مانند هشت پا با پنیر پارمزان و پستو بسیار وسوسه کننده هستند. غذای ویژه ویستامار، ماریسکادا (mariscada) بوده که ترکیبی از خرچنگ، میگو و ماهی سرخو را شامل می شود. منوی اینجا شامل گلچینی بزرگ از غذای کوبایی از جوجه تا گوشت خرگوش بوده و موقعیت ساحلی آن نماهایی شگفت انگیز از دریا و غروب خورشید را به شما هدیه می کند.

7. ریو مار

رستوران ریو مار (Río Mar) در کرانه چپی رود آلمدارس و دقیقاً در محل رسیدن آن به دریا واقع شده است. در اینجا زیباترین منظره ها را در کنار غذاهای تازه و خوشمزه در اختیار دارید. اشتهاآورهای سرد و نوشیدنی های رایج کوبایی گزینه های خوبی برای شروع هستند و منوی غذاهای اصلی هم شامل ماهی های مختلف و هشت پا می شود. در اینجا غذاهایی چون فیله ماهی در سس خامه و خرچنگ یا پاستای خرچنگ را خواهید دید.

8. مدیترانئو هاوانا

رستوران مدیترانئو هاوانا (Mediterráneo Havana) یک خانه دو طبقه است که به یک رستوران خانوادگی تبدیل شده و غذاهای خود را از محصولات کاملاً تازه تهیه می کند. اینجا مانند بیشتر رستوران هایی که در پی ارائه بهترین کیفیت محصولات به مشتری هستند، جدای از ماهی که در همه جا به راحتی می توان تازه اش را پیدا کرد، تصمیم به کشت گیاهان مصرفی خود گرفت. در پیش غذاهای دریایی می توانید هشت پا، خرچنگ و میگو با انواع گیاهان را سفارش دهید. جدای از غذاهای دریایی، پاستاها و پیتزاهای مختلفی هم در منو دیده می شوند.

9. سَنتی پِسکادور

رستوران سنتی پسکادور (Santy Pescador) در نزدیکی جاذبه های گردشگری قرار داشته و یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان غذای دریایی محسوب می شود. البته یکی از خاص ترین ویژگی های این رستوران، ارائه غذاهای ژاپنی در هاوانا است. سنتی پسکادور مشرف به یک لنگرگاه کوچک در وسط جامعه ماهیگیران بوده و منبع ماهی تازه خاص خودش را دارد. اگر چه این رستوران از مرکز شهر فاصله داشته و بین گردشگران خیلی مشهور نیست اما بیشتر راننده ها جای آن را بلدند.

منبع: ایوار
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1490

به "تور کوبا: برترین رستوران های دریایی در هاوانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا: برترین رستوران های دریایی در هاوانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید