برگزاری ششمین اقدام فراگیر کاهش پیک بار تابستان در هرمزگان

به گزارش تور ارمنستان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اجرای ششمین اقدام فراگیر در استان با هدف کاهش پیک بار شبکه توزیع برق بطور همزمان با سراسر کشور اطلاع داد.

برگزاری ششمین اقدام فراگیر کاهش پیک بار تابستان در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از اجرای ششمین اقدام فراگیر در استان با هدف کاهش پیک بار شبکه توزیع برق بطور همزمان با سراسر کشور اطلاع داد.

مهندس طبیبی گفت: این مانور در سه بخش تعدیل روشنایی معابر شهری و جاده ای، تست مولدهای برق اضطراری و جمع آوری دستگاههای غیرمجاز فراوری رمز ارز دیجیتال اجرا شد. در این مانور یک روزه تعداد یکهزارو 657 چراغ روشنایی در معابر شهری و جاده های استان به ظرفیت 342 کیلووات با هدف کاهش بار در تابستان تعدیل شد.

به گفته مصطفی طبیبی، در این مانور 12 دستگاه مولد برق اضطراری مراکز مهم و حساس استان مورد بازرسی نهاده شد تا در ساعات اوج بار تابستان در مدار فراوری قرار گیرند. در ادامه این مانور نیز 22 دستگاه غیرمجاز فراوری رمز ارز دیجیتال که از انشعاب خانگی استفاده می کردند،شناسایی و جمع آوری شدند.

معاون بهره برداری توزیع برق هرمزگان در ادامه گفت: ششمین مانور سراسری اقدام فراگیر با حضور 52 نیروی فنی در قالب 16 اکیپ و 77 خودروی سبک و سنگین برگزار گردید.

وی اضافه نمود : با توجه به تاثیرات مخرب استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز بر شبکه های برق و وسایل برقی خانگی، مردم استان نسبت به عدم استفاده از دستگاه های مذکور و همکاری در شناسایی و جمع آوری این دستگاهها شرکت توزیع نیروی برق را کمک کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1059

به "برگزاری ششمین اقدام فراگیر کاهش پیک بار تابستان در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ششمین اقدام فراگیر کاهش پیک بار تابستان در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید