بنیانگذاران جوان استارتاپ های آموزشی دنیا کارولینا و کلودیا رکچی

به گزارش تور ارمنستان، پلتفرم های آموزشی همیشه صندلی والایی را در میان استارتاپ ها داشته اند. هرچند در اکثر مواقع به آن ها کم توجهی می گردد. مجله فوربز لیست برترین کارآفرین زیر 30 سال در حوزه های مختلف را به تازگی منتشر نموده است.

بنیانگذاران جوان استارتاپ های آموزشی دنیا کارولینا و کلودیا رکچی

پلتفرم های آموزشی همیشه صندلی والایی را در میان استارتاپ ها داشته اند. هرچند در اکثر مواقع به آن ها کم توجهی می گردد. مجله فوربز لیست برترین کارآفرین زیر 30 سال در حوزه های مختلف را به تازگی منتشر نموده است. تصمیم گرفتیم به مناسبت روز دانشجو، تعدادی از کارآفرینان موفقی را که در لیست مجله فوربز بودند و در زمینه آموزش فعالیت می کردند، معرفی کنیم.

کارولینا و کلودیا رکچی

خواهران رکچی، بنیانگذاران پلتفرم ادسایتز (EdSights) هستند. کارولینای 26 ساله و کلودیای 24 ساله، در پلتفرم خود کوشش می نمایند تا مسائل مربوط به دانشجویان را بر طرف نمایند. این دو خواهر که از ایتالیا مهاجرت نموده اند در جهت حل معضلات مربوط به ترک تحصیل دانشجویان کوشش می نمایند.

مشتریان ادسایتز دانشجویان کالج هستند، به خصوص آن هایی که در معرض ترک تحصیل قرار گرفته اند. ادسایتز یک چت بات برای تعامل با دانشجویان است. دانشجویان در ادسایتز می توانند درباره موضوعاتی مانند تکالیف، نمرات و مسائل شخصی و اقتصادی شان صحبت نمایند.

مسی بصیری و متی بصیری

مسی بصیری (Massi Basiri) و متی بصیری (Meti Basiri) دوقلوهای 26 ساله ای هستند که به دانشجویان بین المللی یاری می نمایند تا در دانشگاه مورد علاقه شان تحصیل نمایند. متی و مسی بصیری که اصالتا ایرانی هستند، بعد از مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل، استارتاپ خود را راه اندازی کردند.

پلتفرم اپلی بورد (ApplyBoard) در سال 2015 راه اندازی شد. این پلتفرم با هوش مصنوعی اداره می گردد. دلیل استفاده از هوش مصنوعی در اپلی بورد، از نظر بنیانگذارانش، کشف نواقص و ابهامات در پرونده متقاضیان است.

اپلی بورد به دانشجویان بین المللی یاری می نماید تا در 1200 موسسه آموزشی پس از متوسطه در آمریکای شاقتصادی تحصیل نمایند. متی و مسی بصیری با ایجاد پلتفرم اپلی بورد، فرایندهای گیج نماینده پذیرش دانشجو را بهبود بخشیده اند. تاکنون اپلی بورد به 70 هزار دانشجو یاری نموده است تا بتوانند دانشگاه مقصدشان را پیدا نمایند.

کیارا باتلر

کیارا باتلر (Kiara Butler)، کارآفرین 29 ساله ای است که در سال 2017 استارتاپ خود را راه اندازی نموده است. استارتاپ کیارا باتلر با عنوان دایورسیتی تاکز (Diversity Talks)، برنامه ای برای پرورش فرهنگ رقابت است. این برنامه همچنین صلاحیت فرهنگی معلمان را بهبود می بخشد.

پس از دو هفته برنامه آموزشی و پیگیری در سراسر سال تحصیلی، دانش آموزان پایه نهم تا دوازدهم، بخشی از نیروی کار می شوند. این پلتفرم به دانش آموزان یاری می نماید راه خود را برای آینده شان پیدا نمایند و در صورت داشتن صلاحیت معلمی آن را ادامه دهند.

مشتریان ادسایتز دانشجویان کالج هستند، به خصوص آن هایی که در معرض ترک تحصیل قرار گرفته اند. ادسایتز یک چت بات برای تعامل با دانشجویان است. دانشجویان در ادسایتز می توانند درباره موضوعاتی مانند تکالیف، نمرات و مسائل شخصی و اقتصادی شان صحبت نمایند

برک کوکر

برک کوکر (Berk Coker) 25 ساله از ترکیه به آمریکا مهاجرت نموده بود. او در دانشگاه استنفورد با جیمی پوشکین (Jamie Poskin) آشنا شد و استارتاپ تیچ اف ایکس (TeachFX) را راه اندازی کرد. استارتاپ تیچ اف ایکس، یک اپلیکیشن با قدرت هوش مصنوعی است.

برک کوکر و شریکش در جهت جمع آوری بازخوردهای کلاس درس، تیچ اف ایکس را تاسیس کردند. این استارتاپ مشارکت دانشجویان را می سنجد و آن ها را ترغیب می نماید تا در بحث های کلاسی شرکت نمایند.

در این پلتفرم سوالات متداولی از دانشجویان پرسیده می گردد و به آن ها زمان داده می گردد تا درمورد مبحث کلاسی شان صحبت نمایند. پنجاه مدرسه در مناطق مختلف امریکا مانند دیترویت و نیویورک، همچنین دانشگاه هایی نظیر ویرجینیا تک، از این پلتفرم استفاده می نمایند.

کریستینا واکر راکستراو

کریستینا واکر راکستراو (Christina Walker Rakestraw)، بنیانگذار هوم روم (Homeroom) است. این کارآفرین 29 ساله معلم دانش آموزان ابتدایی بوده است. او به همراه یکی از همکلاسی های سابقش در دانشگاه استنفورد، تصمیم به ساخت یک پلتفرم آنلاین گرفت.

کریستینا واکر راکستراو، قصد داشت برنامه هایی را برای اوقات بعد از مدرسه دانش آموزان فراهم کند. این برنامه همچنین فضایی برای تکالیف مدرسه ارائه می دهد که توسط والدین و مدارس تنظیم می گردد.

برندون فلمینگ

برندون فلمینگ (Brandon Fleming) 29 ساله، یکی از کارآفرینان زیر 30 سالی است که برای رسیدن به موقعیت کنونی اش زحمت زیادی کشیده است. برندون فلمینگ پیش از 23 سالگی ترک تحصیل کرد. او کارهای متفاوتی انجام داد و سپس به دانشگاه بازگشت.

بعد از بازگشت به دانشگاه، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه لیبرتی گرفت. پس از آن مربی تیم مناظره مدرسه هدایت آتلانتا شد. موفقیت این تیم باعث توجه دانشگاه هاروارد به برندون فلمینگ شد. فلمینگ در سن 26 سالگی به دانشگاه هاروارد پیوست و یکی از جوانترین اساتید دانشگاه هاروارد شد.

بعد از ورود به دانشگاه هاروارد، پروژه هاروارد دایورسیتی را شروع کرد. هاروارد دایورسیتی پراجکت (Harvard Diversity Project) به صورت یک برنامه تابستانه در دبیرستان آتلانتا شروع به کار کرد. فلمینگ برای این پروژه 500 هزار دلار سرمایه جذب کرد. تیم آتلانتا در سال 2017 با دیگر تیم های مناظره رقابت کرد . این تیم اولین تیم سیاه پوستانی بود که برنده رقابت مناظره دانشگاه هاروارد می شد.

کانی لیو

کانی لیو (Connie Liu)، فارغ التحصیل دانشگاه ام آی تی (MIT)، موسس پراجکت اینونت (Project Invent) است. کانی لیو 24 ساله به وسیله پروژه غیرانتفاعی خود به دانش آموزان دبیرستانی خلاقیت می آموزد. روش لیو داشتن تیمی از دانش آموزان است که محصولات فناوری فیزیکی را توسعه می دهند.

کلویی مور

کلویی مور (Chloe Moore)، کارآفرینی 25 ساله است. او نکست ممفیس(NEXT Memphis) را تاسیس نموده است. نکست ممفیس پلتفرمی برای آموزش بچه ها است. از نظر کلویی مور، آموزش های اولیه کودکی برای آینده بچه ها مهم است. نکست ممفیس به مراکز مراقبت از بچه ها یاری می نماید تا آموزش های لازم را به بچه ها بالای سه سال ارائه بدهند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 47

به "بنیانگذاران جوان استارتاپ های آموزشی دنیا کارولینا و کلودیا رکچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذاران جوان استارتاپ های آموزشی دنیا کارولینا و کلودیا رکچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید