تداوم آلودگی هوا، بارش پراکنده باران در بعضی نقاط کشور

به گزارش تور ارمنستان، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش پراکنده و گاهی رعد و برق طی 24 ساعت آینده در بعضی نقاط کشور رخ خواهد داد.

تداوم آلودگی هوا، بارش پراکنده باران در بعضی نقاط کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان های شرقی و غربی، بعضی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

بعلاوه یکشنبه در اغلب منطقه ها کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت و روز های دوشنبه و سه شنبه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود. بعلاوه خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج است.

بنا به این اعلام به علت پایداری جو در اغلب منطقه ها کشور، افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهر های صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز پیش بینی شده است که آسمان تهران فردا (6 آذر ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (7 آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه های حساس با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

بنا بر این گزارش، طی امروز (5 آذر ماه) بندر عباس با دمای 31 درجه سانتیگراد و فردا (6 آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای 29 درجه سانتیگراد گرم ترین و طی امروز (5 آذر ماه) اردبیل با دمای 9 درجه سانتیگراد و فردا (6 آذرماه) همدان و اراک با دمای 12 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1315

به "تداوم آلودگی هوا، بارش پراکنده باران در بعضی نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم آلودگی هوا، بارش پراکنده باران در بعضی نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید