تعطیلی مجدد تالار های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی

به گزارش تور ارمنستان، استاندار تهران گفت: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تالار های پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

تعطیلی مجدد تالار های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم، بیان نمود: تالار های عروسی و پذیرایی در استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: اکنون رستوران داران علاوه بر خدمات بیرون بر، می توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی نمایند.

وی توضیح داد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران ها و قهوه خانه ها (کافی شاپ ها) نظارت می نمایند و با افراد خاطی به وسیله قانون به شدت برخورد می گردد.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران نماینده است.

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحد های صنفی و استفاده از حمل و نقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین نامه های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد 56 درصد و میانگین کشوری 74 درصد بود، اما اکنون این رقم به 10.5 درصد در این استان رسیده است.

وی بیان نمود: متاسفانه دستورات بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی گردد.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

وی گفت: هم اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت ها ارسال نکرده ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 461

به "تعطیلی مجدد تالار های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مجدد تالار های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید